• Linduzzz

Parfymtips!!

Jag är lite sugen på parfymen Hypnose från Lancome. Jag TROR i alla fall att det var den jag fick prova i affären... det var nästan lite "godisdoft"...

Är det någon som använder den eller har ni några andra tips på lite söta mysdofter till höst/vinter??

• Svar på tråden Parfymtips!!
  • Nessii

DKNY den gröna kommer inte ihåg namnet bara..

• Jii
    Nessii skrev 2007-10-11 19:55:29 följande:
    DKNY den gröna kommer inte ihåg namnet bara..
    Den som ser ut som ett äpple?

Be Delisous (...stavning...)
  • mexisis
    Jii skrev 2007-10-11 19:54:09 följande:
    Armanis nya "Diamond" eller Diesels nya som jag inte kommer på vad den heter..Vill ha BÅDA!!! men har inte råd att köpa nån....
    diesels nya, är det en nyare än den gröna? isf måste jag iväg och shoppa. tycker diesels parfymer luktar bäst. den röda är min favorit (zero plus eller vad den heter) men den gröna kommer inte långt efter

just nu använder jag en billig parfym som jag totalt fastnat för. använder den varje dag till vardags. samba rock´n´roll. det värsta är att den börjar ta slut och nu hittar jag den inte nånstans gillade samba unzipped när den fanns men den slutade tillverkas och rock´n´roll påminner om den
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Nessii
    Jii skrev 2007-10-11 19:56:30 följande:
    Den som ser ut som ett äpple?Be Delisous (...stavning...)
    Jaaaa så heter den... Delicius.. Ska nog önska mig den i julklapp..
  • Gabbesmamma

Jag har Hypnose också, har flera gånger hört från främmande att det luktar jättegott, trots att jag inte kunde känna doften själv

• Carro W
    Angel av Thierry Mugler. Gud vad god den parfymen är
    Kaffe, cigg och lite skvaller
  • Bellahhh

Paris Hiltons senaste är den bästa jag har haft nånsin ;) Men den där hypnose har jag också, annars gilalr jag Escada´s rockin´rio och Cleans alla parfymer.
    Men den nya Paris hilton är bäst!! Dior´s nya version av åhhh har glömt av vad den heter med pegonia touch är också extremt god! (Parfym freak) hihi..!

Min familj är finast
  • Bellahhh
    mexisis skrev 2007-10-11 19:57:21 följande:
    Jaaaaaa zamba unzipped! Hihi hade jag på högstadiet ! Så jäkla goooo!
    Min familj är finast
  • 969803

Jag älskar Britney Spears "Midnight fantasy".
    Den är helt ljuvlig.

Sedan tycker jag om Armanis "Code". Fast den är rätt tung.

• fleisch

Makeup Store har en egen parfym, dock i limited edition, men det luktar supergott!

Daddies makin' monsters!
Svar på tråden Parfymtips!!