• Linduzzz

Parfymtips!!

Jag är lite sugen på parfymen Hypnose från Lancome. Jag TROR i alla fall att det var den jag fick prova i affären... det var nästan lite "godisdoft"...

Är det någon som använder den eller har ni några andra tips på lite söta mysdofter till höst/vinter??

• Svar på tråden Parfymtips!!
  • Sannah

Jag säger bara D&G "Light blue"!!
    Den doftar såååå gott!

• Pinglan84

Jag har beställt Bella belara från Mary kay..Luktade så gott så jag vill testa den..

Njuter av varje minut jag får tillbringa med min livskärlek
  • Linduzzz
    Sannah skrev 2007-10-15 09:05:31 följande:
    Jag säger bara D&G "Light blue"!!Den doftar såååå gott!
    Den måste jag skriva upp, verkar poppis!!!
  • Nessii

D&G Light Blue luktar gott. MEN jag tycker att den är ganska stark o kan ha en viss "kemisk" doft på vissa.. Se upp så att du inte sprutar på för mycket för du stinker man o man kan bli lätt illamående om det är för mycket.

• Linduzzz

Jag har fått en ny favvis parfym tack vare er!!!!!
    Britney Spears, båda två är ju kanon!!!
    Jag hade aldrig provat någon om inte ni skrivit om den här.... liiiite fördomar kanske...

• TezzyBump
    Pinglan84 skrev 2007-10-15 11:23:23 följande:
    Jag har beställt Bella belara från Mary kay..Luktade så gott så jag vill testa den..
    visst luktar den gott! love it!
  • miniGrynet
    miniGrynet skrev 2007-10-15 08:52:25 följande:
    Jag fick Chanels Chanel igår, den luktar jättegott!
    Menade ju Chanels Chance...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Erka

"Kändisparfymerna" överraskar faktiskt rätt ofta! Skrattande
    Har förmånen att jobba i en TravelShopping-butik ("nya" Taxfree) och kan då testa nya parfymer varje dag! Helt okej då det tar ett tag innan doften "lägger" sig på huden.... Många som har luktat sjuukt gott bara på en doftsticka, men när man fått den på huden luktar den skunk.... Helt okul. Fundersam

Några favoriter just nu:

DKNY - Be Delicious (green apple)
    Versace - Bright Crystal
    Escada - Sunset Heat
    Lacoste - Touch of Pink

~~~ Det blir vad du gör det till ~~~
  • Jossan10

DKNY - delicious luktar supergott. Den rekommenderar jag verkligen.

• frappant

Apropå kändisdofter: Gwen Stefanis L L.A.M.B överraskade rejält, så den kan jag rekommendera varmt. :)

• pellepluttskrutt

jag gillar calvin klein´s nya.. en vit flaska..

dkny´s be delicious har jag, men tröttnade snabbt på den. Jag får ont i huvudet av den!
    Och light blue ska man verkligen använda sparsamt.. annars luktar den toarent!

Svar på tråden Parfymtips!!