Vi som förlorat syskon , del 3
Här delar vi med oss av vår sorg kring våra änglasyskon.
Här finns tidigare trådar:
www.familjeliv.se/Forum-5-190/m19333681.html
www.familjeliv.se/Forum-5-190/m22703687.html
Kram på er alla!
Här delar vi med oss av vår sorg kring våra änglasyskon.
Här finns tidigare trådar:
www.familjeliv.se/Forum-5-190/m19333681.html
www.familjeliv.se/Forum-5-190/m22703687.html
Kram på er alla!
Jag skulle förut skicka tråden till er som skrev förut i den andra, men blev stoppad efter jag skrivigt till nåra för jag "spammade"
Får hoppas att alla hittar hit ändå!
Jag hittade hit.. Kram På Er
Jag förlorade min lillebror när jag var 12 år och han var 2.
han föddes med ett hjärtfel, och chansen på att överleva just den operationen var 50/50
och mirakulöst nog överlevde han!
men ett år senare så fick han flera hjärtstopp det 3:eklarde han inte.
jag blev helt hysterisk o började springa runt o kasta hans saker. jag vet inte riktigt varför jag reagerade på det sättet, men det var väl för att jag blev arg o besviken och arg.
det är så måga år sedan det hände,men ändå sitter jag här o tårarna rinner o det gör ont i hela kroppen när jag tänker tillbaka.
men här inne verkar det finnas många som förstår hur man känner.
tack för att jag fick skriva av mej lite.
Hej på er.
nin bror tog sitt liv när han var 17år.
Saknaden efter förlorade familjemedlemmar går inte att beskriva och går alldrig över.
Panter tanten skrev 2007-10-16 13:23:27 följande:
Hej kära systrar, tack för att vi kan fortsätta dialogen.
Annametanna, låter som ett trauma att förlora sitt syskon när du var i 12-årsåldern. Har du fått någon hjälp att bearbeta detta, nån professionell hjälp?
Jag var 34 år när min bror dog 37 år i hjärnblödning. Jag vågar inte tänka på hur det hade varit om han dött när vi var var tonåringar, och fortfarande bodde hemma hos våra föräldrar, undrar om det inte hade varit ännu tyngre för alla parter.. Då hade tomheten blivit så uppenbar. Men jag dukar fortfarande för 4 personer ibland när jag hälsar på i föräldrahemmet.. och mamma saknar fortfarande hans närhet, på den stol som var "hans".
Har inte hunnit skriva så mycket, men har massa tankar i huvudet.. Måste kika tillbaka var vi var nånstans. Det var nåt jag ville svara på..
Om jag får fortsätta lite där vi var i förra tråden..
( www.familjeliv.se/Forum-5-190/m22703687.html )