• Anonym

Avsugning

Nog är det upphetsande när man märker att killen verkligen njuter va det. Men personligen är jag inte så bra på att ta hela. Då säger kräkreflexen ifrån.

• Anonym

om ja absolut inte har lust o killen e skitkåt o grinig för att han inte får sex så brukar ja suga av han för o va snäll men då blir avsugningen offtast inte bra,medans när jag e kåt o villig att verkligen göra de då e de nice o tändande,,

• Anonym

Klarar inte att ta hela, som ovanstående skrev då skulle kräkreflexen ta överhand. Jag tycker om att suga av min kille men mest som förspel. Jag tröttnar annars efter ett tag. :)

• Anonym

Älskar också att suga min man, jag blir jätte kåt av det, men blir nästan mer kåt om han "munknullar" mig än om jag suger...

• Anonym

Jodå, jag älskar också att ge huvudet och med en isbit i munnen brukar killen skaka av välbehag !!

• Anonym

Det låter så hårt. Jag och min kille kan ha hårdare sex men om han börjar munknulla mig så blir det för mycket. Då känns det som att han glömmer mig och "bara vill"..

Jag suger gärna men vill inte bli munknullad. :)

• Anonym

Mmmm.. jättemysigt att suga ju! Blir nästan lite sugen nu....sneglar på karln o undrar om jag inte ska............

• Anonym

Älskar också att suga...särskilt eftersom han tycker så mycket om det...har sugit en kille som inte gjorde ett ljud ifrån sig, inte ens ett tugnt andetag...det var inge kul...funderade på om jag gjorde nåt fel liksom men det gjorde jag inte enligt honom så...fantiserar om det du skriver om men har aldrig varit med om det men jag får väl hoppas det händer nån gång

Svar på tråden Avsugning