• Anonym (oral lover)

Avsugning

Måste fråga, för ett antal år sedan träffade jag en tjej som verkligen älskade suga kuk, hon ville göra det ofta på mig och tydligen tände det henne något otroligt, efter ett antal gånger så tänkte jag prova lite mer, jag hjälpte till lite och hon verkligen njöt av det, på slutet hade jag ett verkligt rejält tag i hennes hår och riktigt munknullade henne, och hela vägen ner, och konstigt nog älskade hon det.

Så frågan är till er andra tjejer vad tycker nu om det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-12 22:40:07:
    Ja det blev riktigt att man dominerade henne, men det var läckert att hård pumpa munnen hela vägen och sedan bara fylla munnen på henne, hon riktigt skakade av kåthet

• Svar på tråden Avsugning
  • Anonym (nej tack)

Nä, sådant går jag inte igång på. Oralsex har man vell ibland men är inget jag önskar ge (och är inte överförtjust i att få). Men ibland är det ok.

• Anonym

Nog är det upphetsande när man märker att killen verkligen njuter va det. Men personligen är jag inte så bra på att ta hela. Då säger kräkreflexen ifrån.

• Anonym (hehe)

jag ÄLSKAR det! min kille tycker att det känns hemskt att hålla hårt i mitt hår - han tycker att det känns som ett övergrepp - men jag brukar ändå smyga dit hans hand för att få honom att hålla hårt Visserligen släpper han alltid taget efter en stund... men ändå! Jag är en av dom tjejerna som verkligen gillar att suga av sin kille

• Anonym

om ja absolut inte har lust o killen e skitkåt o grinig för att han inte får sex så brukar ja suga av han för o va snäll men då blir avsugningen offtast inte bra,medans när jag e kåt o villig att verkligen göra de då e de nice o tändande,,

• Anonym

Klarar inte att ta hela, som ovanstående skrev då skulle kräkreflexen ta överhand. Jag tycker om att suga av min kille men mest som förspel. Jag tröttnar annars efter ett tag. :)

• Anonym (*mm*)

oo ja d e nått som e riktigt treigt.. nått som får mig att gå igång iaf.

• litenCarl

Anonym (hehe) skrev 2007-10-12 22:06:14 följande:

jag ÄLSKAR det! min kille tycker att det känns hemskt att hålla hårt i mitt hår - han tycker att det känns som ett övergrepp - men jag brukar ändå smyga dit hans hand för att få honom att hålla hårt Visserligen släpper han alltid taget efter en stund... men ändå! Jag är en av dom tjejerna som verkligen gillar att suga av sin kille
    säg till om du blir singel
  • cissi85

ojoj blir ju nästan lite varm av att läsa bara ja älskar att få den behandlingen o att ge.. att killen nästan drar i håret o håller det hårt.. oj får nog bli en snabb dusch här nu...

Mamma älskar dig Leopold!
  • Anonym (ja tack)
    Jag älskar det!!! Kanske inte att ta precis hela kuken på min kille, då skulle den hamna i magen på mig Men så långt det går och att han håller ett stadigt tag i mitt nackhår och hjälper till och juckar. Finns inget som är så upphetsande som en avsugning! Helst ska killen andas sådär tungt och ligga och nästan vrida sig av njutning. Shit! Jag måste väcka min sambo!
Svar på tråden Avsugning