Änglaklocka?
Hej!
Någon som använt sig av en s k änglaklocka (smycke som pinglar lite och som gör bebben i magen trygg)? Är det något ni i så fall rekomenderar och vet ni var man kan köpa en sådan?
Hej!
Någon som använt sig av en s k änglaklocka (smycke som pinglar lite och som gör bebben i magen trygg)? Är det något ni i så fall rekomenderar och vet ni var man kan köpa en sådan?
Låter mysigt! En sån skulle jag vilja ha, men tyvärr vet jag inte heller vart man kan köpa såna! Sen när barnet börjar krypa omkring kan man ju sätta den på barnet istället, så har man alltid koll på var lill*n är
.
Köpte min på stellaris.se, de har flera olika som inte är så dyra. Om de är "bra" vet jag inte än, men de är söta
Jag har en änglaklocka! Köpte den från:
www.stellaris.se/webshop/index.php&osCsid=399837eb789a72b637ab97de76f897b6
åh vilka vackra!
kolla på www.stellaris.se/webshop/index.php
Åh vad bra med så snabba svar! Ska kolla in rekommenderad webbsida. Tack!
Det här var nåt nytt för mig, men dom var ju superfina!!
Men alltså... Ska man bära dom på magen? Hur då? *förvirrad*
Man bär dem i en lång läderrem så att "pinglan" hamnar nere på magen, så att bebisen hör ljudet när man går.
Sen när bebisen är född så kan man sätta den i en kortare halskedja, då kan det vara mysigt för bebisen att ligga och pillra med den när h*n ammar. Det sägs att bebisen då känner igen ljudet och blir lugn och trygg av det. Fin tanke tycker jag!
Jag har beställt en sådan nu, en med delfiner på, låter sååå harmoniskt.
Jag ska köpa en sådan jag med, men skulle gärna vilja hitta en i affär. Funderar på om man kan bandet knutet lite löst över magen, och inte över halsen?