Inlägg från: Taatiana |Visa alla inlägg
  • Taatiana

Present till pojkvän?

Hej!
    Nu fyller min pojkvän 19 år den 27 november. Jag har funderat på en himla massa alternativ till vad han kan få, men har faktiskt inte kommit på en ända sak! Vill inte köpa tröjor, smycken eller annat liknande. Vill ge honom någon gulligt som han kommer ihåg länge. Har ni några tips?

• Svar på tråden Present till pojkvän?
  • Taatiana

fallen angel; han tycker om datorer och mig såklart :) skulle vilja ge honom något som är speciellt liksom. inga datogrejor eller så..

bempa; ja jag har varit inne där och kollat, men där är inget här i malmö i stort sett :S och dessutom hittar man inte direkt något undre 1000 kr där haha. har ju en begränsad budget (A)

• Taatiana

Neisti; Ja det verkar jätteroligt! Har funderat på att lägga lite ledtrådar hemma och sedan få honom att följa dom och så, men kommer inte på ngt som jag tkr är riktigt bra. Vill verkligen ge honom en riktig upplevelse! Han ville ha någon gulligt sa han, så det är svårt att matcha också :p

• Taatiana

Dino78; Ja jag har också funderat på något sånt, men saken är den att på vår ett års dag så ska han bjuda mig på middag och bio. Jag har funderat på att lägga lite lappar här och var i huset och tvinga honom springa runt lite. Sen i slutet får han sin present, men vet inte riktigt vad jag ska ge honom. Funderare på mobil och flatscreen ett tag, men det blev alldeles för högt över min budget :p Och presentkort känns så opersonligt. Det värsta är nog att jag måste komma på först en födelsedags present till 27 november, en ettårs present till 15 december, och sen julklapp 24 december! ÅNGEST. haha

• Taatiana

Fick blir en resa till paris / prag ;P vilket tkr ni är bästa alternativet?

• Taatiana

Ellah; vi ska åka november/december. Men har hört att Prag har mycket julpyntande? Kan inte det bli väldigt romantiskt? Sen kanske det är lättare att ta sig runt i Paris? Men känns mer som jag vill "spara" Paris till någon gång då jag har riktigt myket pengar och kan bo på ett väldigt dyrt hotell. Annars blir det nästan vandrahem nu.

• Taatiana

Ja det lutar åt det hållet :) dom flesta verkar tycka det :) får väl kolla upp lite vad för mysiga hotell och så det finns i centrum :)

• Taatiana

Vet inte riktigt. Tipsa gärna så ser jag ju sen vad för prisklass jag hamnar i :)

• Taatiana

Ska kolla där lite :) tack så jättemycket för tipset. Är det något speciellt du tycker man ska ta sig tid och titta på när man väl är där? Finns det något spa eller något?

• Taatiana

Haha , hoppas ni kommer iväg i vår då :) Det verkar jättemysigt, och väldigt romantiskt. Lite mer "klassisk romantik" än vad Paris är. Paris känns lite för turistigt numera, och för kltschigt, precis osm du sa.

• Taatiana

såg nyss hotellet du tipsade om. lite för mycket för vår budget kanske ;P är ju bara 18 år. Men ska leta vidare nu :) blev jättesugen nu ju ;D

• Taatiana

Corinthia Panorama

funderar lite på Popelka Hotel och Apollon. usch, jättesvårt att hitta ju :p

• Taatiana

Ja precis, just därför är det jättesvårt att bestämma sig haha :p vilken del tycker du man ska bo i, gamla eller nya staden?

• Taatiana

Ja eller hur. Men tyckte detta var väldigt lockande ;)
    www.venere.com/hotel/&lg=en&cityCountry=Prague,Czech%20Republic&sd=15&sm=12&sy=2007&ed=19&em=12&ey=2007&rval=1&pval=2&tripref=28015

ja vi har två gratis biljetter till prag :D

• Taatiana

vad tycker du, ska man bo där över en helg och ha råd med finare hotell, eller vara d'r 5 dagar och bo lite billigare?

• Taatiana

Ja det är ju det, jag vill helst vara borta länge :)

• Taatiana

Äsch tröttnade på att kolla hotell nu ;) får be mamma sätta sig en stund i helgen, hon är bättre på sånt haha :P

Svar på tråden Present till pojkvän?