• Taatiana

Present till pojkvän?

Hej!
    Nu fyller min pojkvän 19 år den 27 november. Jag har funderat på en himla massa alternativ till vad han kan få, men har faktiskt inte kommit på en ända sak! Vill inte köpa tröjor, smycken eller annat liknande. Vill ge honom någon gulligt som han kommer ihåg länge. Har ni några tips?

• Svar på tråden Present till pojkvän?
  • fallen angel

vad tycker han om för något..?

• Taatiana

fallen angel; han tycker om datorer och mig såklart :) skulle vilja ge honom något som är speciellt liksom. inga datogrejor eller så..

bempa; ja jag har varit inne där och kollat, men där är inget här i malmö i stort sett :S och dessutom hittar man inte direkt något undre 1000 kr där haha. har ju en begränsad budget (A)

• Neisti

Jag älskar att överraska!!! =) Sa till min kille på vår förlovningsdag att vi skulle o äta hos ett par kompisar, men när vi kom dit skulle dom i själva verket vara barnvakt o vi skulle gå på bio, själva för första gången på ett år.. Först åt vi middag o då fick han ett kort och biljetter till labero veckan efter...
    En annan gång gav jag honom en sittning hos ett medium!!! jätte spännande tyckte han... Upplevelser är kul att ge bort som sagt! =)

• Taatiana

Neisti; Ja det verkar jätteroligt! Har funderat på att lägga lite ledtrådar hemma och sedan få honom att följa dom och så, men kommer inte på ngt som jag tkr är riktigt bra. Vill verkligen ge honom en riktig upplevelse! Han ville ha någon gulligt sa han, så det är svårt att matcha också :p

• Dino78

Hockey eller nåt? Om han gillar det?
    Revy, konsert, musikal? Bio?

DIF i själ och hjärta
  • Taatiana

Dino78; Ja jag har också funderat på något sånt, men saken är den att på vår ett års dag så ska han bjuda mig på middag och bio. Jag har funderat på att lägga lite lappar här och var i huset och tvinga honom springa runt lite. Sen i slutet får han sin present, men vet inte riktigt vad jag ska ge honom. Funderare på mobil och flatscreen ett tag, men det blev alldeles för högt över min budget :p Och presentkort känns så opersonligt. Det värsta är nog att jag måste komma på först en födelsedags present till 27 november, en ettårs present till 15 december, och sen julklapp 24 december! ÅNGEST. haha

• Taatiana

Fick blir en resa till paris / prag ;P vilket tkr ni är bästa alternativet?

Svar på tråden Present till pojkvän?