Khao Lak....
Då måste ju jag skriva att vi åker dit 7:e november
vi ska bo på Blue Star khao lak seaview...
Då måste ju jag skriva att vi åker dit 7:e november
vi ska bo på Blue Star khao lak seaview...
Axelina T:
Vi åker med direktflyg från götet
kl. 01:50 på natten...
Är det någon mer än jag som kollat vädret i khao lak? jag får bara fram att det blixtrar, åskar, regnar och storm...! Låter inget vidare faktiskt!
Vi får väl be till gudarna
Nu har vi kommit hem från khao lak, kom i morse kl. 05.55... 2 veckor var vi borta och nästa gång blir det 3-4 veckor! det blir inte khao lak nästa gång för det kändes som om jag var i medelhavet... Gillade Ao nang mycket mer med deras öar och deras enormt mycket finare vatten!!!! När vi kom dit så förstår jag ju varför alla fastnar för Thailand...! Nästa år när barnen är lite större (3 & 4 år) så kan vi åka runt lite mer, det var vrkligen min grej!
Jag vill bara rekomendera ett VÄLDIGT fin hotel som ligger i Khao lak precis vid strande... Khao lak seaview! Maten på hote4ller var kanon! Ungarna älskade frukosten! Minibar på rummer med gratis vatten, städningen av rummet var toppen! MÅNGA pooler med snå rutchbanor för barnen! Vi åkte med Fritidsresor, hit kommer vi åka nästa år men då kommer vi bo på railay beach och resa runt lite mer, där var mitt Thailand! Nästa år är ju barnen 3 & 4 år, det kommer bli kanon!
Vi åkte från Khao lak till Ao nang t/r 4400 bath... det finns en resturang som heter VIKING där som en dansk tjej har och det var hon som fixade våran taxi, han som körde var toppen verkligen!
Vi ska åka till thailand 2 mån i nov. och tänkte jag skulle skriva ner vad man måste se
Har ni tips så kom gärna med dom...