• S72

Khao Lak....

Fredagar kl 19.25 med fritidsresor verkar vara en jumbojet boeing 747 som kör direkt!
    Vi åker 2:nov med det flyget, någon mer som flyger då?

RESFEBER här oxå Läääängtar....

Jenniann: Bangsak är nog jättefint, vi bokade ju det först men vill bo närmare "centrum" så därför bokade vi om! Men man börjar ju nästan ångra sig igen Verkar ju himla fint där!

Nån mer som ska ut till Similan?

• S72

Bella06: Men det ordnar nog sig Det kanske finns soffa på rummet i värsta fall! När vi åkte till Egypten och Tuva var 1,5 år (då betalar man ju inget för barnet) så hade de gjort i ordning soffan till henne på rummet (och jag hade inte bett om det)! hon sover ju i våran säng

guu va jag längtar nu, bara 6 dagar kvar!!

• S72

Therese81; nääää de låter inget kul vi åker ju på fredag dit...

• S72

Förra gången vi åkte till phuket 11/11 i 2 veckor så var vädret underbart! Kanske en regnskur eller två som var över lika snabbt som de kom *vi håller tummarna att det vänder snart*

• S72

Vi ska oxå bo på andaburi och har betalat 28 000 kr för 2 vuxna och ett barn på 2,5 år, då ingår transfer och parkering på arlanda i 2 veckor annars hade det blivit 27!

E så stressad har inte hunnit packa nånting och inte har jag inhandlat alvedon o sånt! *innebär att jag får springa runt som en skållad råtta i morgon*

• S72

kaffekopp: ja det har du rätt i

felicia6; ja vi åker på fredag Vet inte om det är bungalows, blir en överaskning

• S72

Lilu: det beror på vilken standard du vill ha? Vi bodde för ca 200-600 bath per natt beroende på vad man fick tag på!

• S72

Herregud jag höll på att få ett nervöst nervsammanbrott... Fick en sån där konstig känsla och kollade sambons pass (ja jag vet, jag borde ju gjort detta långt innan)och hans pass går ut om 5 månader Så nu har jag skickat iväg han till Arlanda för att fixa ett provisoriskt pass, tur att man bor nära Vi åker i morgon liksom....

• S72

Felicia6: 2 veckor bara men passet måste vara giltigt i 6 månader, och det var bara 5 månader kvar!

• S72

Lilu: OM jag har,fjärilar i massor
    Vi åker med Fritidsresor och det är första gången vi bokat en "charter" till Thailand. Egentligen ville vi bara ha flygbiljetter men då vi kollade på resor fanns det knappt något alls! Men nu när man bokat och betalat så har jag sett väldigt många flygstolar, typiskt för vi åker hellre bara flyg så man inte känner sig bunden på ett och samma ställe! Men jaja det är ju ganska skönt oxå när man har barn med sig, det var ju enklare att flaxa runt förr

Nu har jag packat Tuvas väska i alla fall (en rosa väska med hjul och askungen på , så söt), bara min kvar... skönt att man e ledig i morgon så man kan ha hela dagen på sig

Svar på tråden Khao Lak....