Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

Khao Lak....

Jag och min man åker med fritidsresor till khao lak den 30/11 och stannar till den 15/12. Ska bli heelt underbart att komma bort litegrann

30e november åker vi till Khao Lak :D
  • Felicia6
    Lilu skrev 2007-10-31 15:02:32 följande:
    Får man fråga vad ni kommit över för pris?
    Vi åker ren charter och betalade 23 000kr för två veckor. vi ska bo på andaburi hotell i bungalow
  • Felicia6
    S72 skrev 2007-10-31 21:25:35 följande:
    Vi ska oxå bo på andaburi och har betalat 28 000 kr för 2 vuxna och ett barn på 2,5 år, då ingår transfer och parkering på arlanda i 2 veckor annars hade det blivit 27!E så stressad har inte hunnit packa nånting och inte har jag inhandlat alvedon o sånt! *innebär att jag får springa runt som en skållad råtta i morgon*
    Åker ni snart då eller?
    Isf får du berätta sen hur det var Ska ni bo i bungalows eller?

vi har bungalow, transfer och frukost inräknat i vårt pris
  • Felicia6
    S72 skrev 2007-10-31 22:42:42 följande:
    kaffekopp: ja det har du rätt i felicia6; ja vi åker på fredag Vet inte om det är bungalows, blir en överaskning
    Åker ni reguljärt och har bokat hotell efter lr? Det är skillnad på priserna på rum vs bungalow nämligen
  • Felicia6
    S72 skrev 2007-11-01 19:40:14 följande:
    Herregud jag höll på att få ett nervöst nervsammanbrott... Fick en sån där konstig känsla och kollade sambons pass (ja jag vet, jag borde ju gjort detta långt innan)och hans pass går ut om 5 månader Så nu har jag skickat iväg han till Arlanda för att fixa ett provisoriskt pass, tur att man bor nära Vi åker i morgon liksom....
    Hur länge ska ni va borta?
  • Felicia6
    S72 skrev 2007-11-01 20:01:32 följande:
    Felicia6: 2 veckor bara men passet måste vara giltigt i 6 månader, och det var bara 5 månader kvar!
    Ahaa, okej
    Men vad konstigt egentligen. Jag menar är det giltigt till ett viss datum så måste det ju få vara det
Svar på tråden Khao Lak....