Khao Lak....
Är det någon här som har varit i Khao Lak tidigare och vet om man kan få tag på Mamy Poky-blöjor i storpack på plats?
Är det någon här som har varit i Khao Lak tidigare och vet om man kan få tag på Mamy Poky-blöjor i storpack på plats?
jenniann: Du får jättegärna meddela hur det är med blöjor där.
S72: Är det stora förpackningar med blöjor?
Hur är det med bankomater i Khao Lak?
S72: Tack för svaren!
Läskigt med ormar!
Bella06: Guuud vad härligt det låter! Vi åker om knappt tre veckor. Du måste berätta om ni åker till Similan. Sambon vill dyka där och jag vill snorkla.
Jag fattar inte riktigt hur Khao Lak hänger ihop?? Hur långt är det till city från där ni bor?
Jag är sååå nyfiken på vilket hotell vi hamnar på! Huvudsaken är att det är rent och fräscht!
Kaffekopp: Ja vi ska absolut åka dit.. Vore nice om någon båtpersonal kunde passa sonen så att vi kan vara i vattnet samtidigt.
malav: Jag ser inte heller fram emot flygresan. Förra året när vi åkte var sonen 9½ månad. Då åkte vi bara på natten både dit och hem så han sov mest.
Denna gång går planet vid 16-tiden dit. Hem går flyget 11 på förmiddagen = han kommer vara vaken hela resan förutom middagsluren på 1-2 timmar.. Böcker kan roa honom ett bra tag, men knappast hela resan.. Blir väl att man får gå omkring och titta en del också.
S72: Vilka härliga bilder!!!
Fast inte den på spindeln *ryser*