• Längtande Lina

Shopping i Florida?

Vi ska åka till Florida om 1 månad! Vi kommer då att vara där i 15 dagar och åka runt till Fort Lauderdale, Orlando, Tampa och Miami. Nu vill jag ha så mycket tips som möjligt på bra shopping och även sevärdheter.....

Till exempel:
    klädesaffärer till barn och vuxna, både märkesbutiker, outlets och andra billiga affärer.
    pysselaffärer med scrapbooking och cardmaking prylar.

Men vet ni någon annan väldigt speciell affär så berätta!!!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Svar på tråden Shopping i Florida?
  • Längtande Lina
    Froggis skrev 2007-10-15 10:52:16 följande:
    Å den här måste jag ju bar puffa på lite, vill också ha tips men jag åker redan på torsdag!!Får höra av mig till dig när jag kommer hem!Jag har två stora malls på min lista.Sawgrass som ska vara stooort o bra.www.simon.com/mall/directory.aspx Florida Mallwww.simon.com/mall/mall_info.aspx
    Du får absolut höra av dig när du kommer hem igen!!!

Sawgrass har jag också skrivit upp Men skriver bums upp Florida Mall också...
  • Cia o krabaten

Längst bak i Creating Keepsakes finns det ju adresser till olika scrapaffärer.
    Tänkte skriva åt dig, men det var alldeles för många!!!!
    Köp en CK om du inte redan har dem, eller så kanske det länkas från deras hemsida?

• Längtande Lina
    Cia o krabaten skrev 2007-10-15 10:59:32 följande:
    Längst bak i Creating Keepsakes finns det ju adresser till olika scrapaffärer.Tänkte skriva åt dig, men det var alldeles för många!!!!Köp en CK om du inte redan har dem, eller så kanske det länkas från deras hemsida?
    Då ska jag gå och köpa mig en Creating Keepsakes, är det på Pressbyrån man hittar dem eller?
  • Cia o krabaten

ja de pressbyråer med lite större utbud.
    Heter de Presstop?

• Pyff

I Orlando finns ett par stora Oulets, ett av dem iallfall ligger utmed I 4 (den stora genomfartsleden) kommer inte ihåg vad den heter dock.
    Florida Mall är mitt favvo-mall helt klart!! Millennia Mall är ascoolt rent visuellt - sååååå jäkla stort och flashigt, men jag tycker bättre om affärerna i Florida Mall.
    Missa för sjutton gubbar inte att äta hamburgare på Chili´s och även på Ruby Tuesday´s! De godaste hamburgarna i världen, jag lovar!!

Pyff på er!
  • Pyff

Shit vad jag är avis på er förresten Jag längtar sååå tillbaka till Orlando

Pyff på er!
  • Pyff

Om ni ska till Tampa kan ni lika gärna ta en sväng till Clearwater Beach, inte så långt.......det är riktigt fin strand!

Pyff på er!
Svar på tråden Shopping i Florida?