Nedräkningstråd för junimammor!!!
Snart är dags!
Snart är dags!
Ickelpicka: hehe, ja... jag leder nog! Nu börjar man bli riktigt van med gravidmage, första dagarna efter bf var värst , känns inte som det skall komma ut någon bebis, overkligt liksom! Men... inom en vecka så har jag förmodligen en liten söt bebbe i min famn
bf idag. Jag var så sur över att det inte börjat med en enda liten förvärk ens. Lite fånigt kanske men jag känner mig helt förnärmad (jag var så säker på att bebisen skulle komma innan). Så jag satte på mig bikini och satte mig i gräset och struntade i att vara gravid. Nä, men det ska väl alltid vara så här! Nu är det slutjamsat! Har gått helt hänsynslöst i trappor och varit suuuuuur!Inte svarat telefonen! nu kan jag inte sova. Känner mig stressad.....
Bf + 6
Men vattnet gå just nu så kanske har vi bebis snart
bf+11, deppig...
har fått min lilla Florian!!! han är så fin så fin! KOm på bf+ 13!
7 dagar kvar...
...PLUS.......FYRA...............
+12. Shit la merde!
solsting!..... plus feeeeeeeeeeeeeeeeeeem skulle det ju vara
2 dagar kvar. Trodde det var dags inatt men oooonda förvärkar som kom var tredje minut i en timme och varade över en minut vardera. Badade och de försvann inte. Men men...luckades somna tillslut och har nu bara vanlig molande värk och förvärkar som kommer då och då. Är trött på att bli lurad