• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • FMJ

Puh och jag klagar är vecka 40+6 idag och ahde BF 16/6 alltså en vecka sedan. Men jag ska inte klaga då jag det finns ni som har gått +15 och +16 dagar. Kan man kräva igångsättning efter att det har gått + 2 veckor (14dagar). Jag kommer att få åka till förlossningen Fredag 1/7 för överburenhetskontroll och vill bli igångsatt inte hemskickad. Man är ju orolig för att bebben inte får tillräkligt med näring (eller växer sig Stor).

• Keewii

5 dagar kvar till BF, börjar bli tungt nu! Och VARMT!! Hur går det för er tjejer?

• Ida2

FMJ: Känner samma som dig... Har bara gått 2 dgr över tiden än så länge och vet ju att det är vanligt men blir ändå orolig att jag ska bli gående så här väldigt länge.

• Solisen

BF på onsdag, så då är det alltså 4 dagar kvar...om man nu inte räknar som fl för då är det 5 dagar kvar

Önskar verkligen att det drar igång snart...jag är sååååå svullen nu och har nästan ingen känsel alls i min högra hand längre o ben o fötter ska vi bara inte prata om, lider verkligen av värmen nu kan man säga (vågar knappast nämna hur glad jag blev när jag vaknade o det regnade ute idag). Kan bara vara uppe på fötterna korta stunder innan jag måste lägga upp dem i högläge för att de svullnar upp o skiftar i färg till nåt blålila...vackert är det inte! Behöver jag nämna att jag har rejäl foglossning också?

Men som sagt...bara att hålla ut nu den här sista tiden....snaaaaaart får jag träffa det lilla livet *lycklig*

• Rona

Solisen: Samma för mig med!!! BF på tisdag. Suck. Jobbigt att vänta...

• Virgos

Imorgon är det BF för oss...

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!