• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • Linnhoney

Den har varit packad ett par veckor nu..fast jag har fyllt på lite efterhand...har lite kvar att lägga i. Bl a skiva som måste brännas ner...
    Själv då?

• alarik82

ok, nej ja har inte packat nått... har börjat fundera va som ska vara med iallafall. å de viktigaste är kameran, för om inte annat kan ju gubben åka hem å hämta resten sen, men ja vet inte. känns inte som ja vill packa, för då drar de väl ut ännu mera på tiden :(

• Karra

32 dagar kvar.. Jag har börjar små packat väskan men den är långt ifrån komplett.

• Ida2

28 dagar kvar. Ska packa väskan snart för jag vill inte stressa upp mig (som jag vet att jag skulle göra) över att tänka på vad jag ska ha med mig när det väl är dags.

• alarik82

oj då, kanske dax å börja packa då... är de nån ide å ta med sig nån bok, tänkte omman hinner läsa...

• yaneth

åhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!* skuttar av glädje*

nu har jag kommit till ensifrigt

9dagar kvar

• Börnen

Hmm...har lagt ner kortlek och musik...men inte bok...tänk om det blir snitt...då blir man ju kvar 5 dagar....men då får väl maken hämta en bok hemma. Annars tror jag nog att det är ganska omöjligt att hinna läsa en bok...möjligen en skvallertidningen (ni vet, läsa 2 rader och sedan lägga bort...)

• Mr E

15 dagar kvar :) kan erkänna att de e pirrigt ... Min kille tror ja får på lör =)..han har fått den känslan..

Ha de alla blivande mammor
    Kram /veronica

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!