Nedräkningstråd för junimammor!!!
Snart är dags!
Snart är dags!
15 dar kvar... Vill träffa vår bebis nu:)
26 dagar kvar, går me snigelfart nu tycker ja :)
25 dagar kvar...
23 dagar kvar nu
25 dagar kvar för mig.
Längtar till på söndag, då kan jag få föda på södra BB i stället för sös, som det skulle vara omden kom nu. Då inträder nämligen v. 37.
Jag har inte packat väskan än, men ska spela in musik och håller på och funderar kring det, vad för slags muslik man kan behöva....
19 dagar kvar. borde packa min bb väska men glömer det alltid.
kan bara säga att en bok e bra tidsfördriv. man har mer tid än man tror specielt om pappan inte får sova kvar.
bea85: Jag håller med! Förra gången hade jag inte med nåt att fördriva tiden med, jag höll på att förgås... Låter kanske konstigt att man inte vill sitta och titta på sin nya bebis varje vaken minut, men man tröttnar faktiskt på det med... Och när man har ringt runt till alla man kan ringa till så är det rätt skönt att ha annat att göra
-22 dar.
(Vi har biblotek på sjukhuset) Tar nog med ngn tidning och "dagbok" det är helt omöjligt att komma i håg när man matat t ex sånt måste i allafall jag skriva upp. Dessutom finns det en massa annat man inte har en chans att komma ihåg om man inte skriver upp det! Ingen väska packad dock!
26 dagar kvar. (BF 18 juni)
Jag håller på att städa huset!
Efter midnatt så är det bara 12 gr kvar!!!!