• Samasa

Ont i ligamenten v.21+3

Allram skrev 2007-10-16 12:50:29 följande:
    Å vad skönt att höra en till som haft ont i ligamenten. Jag hade hemska veckor för två veckor sedan (18-20) då jag knappt kunde gå efter att ha suttit stilla ett längre tag. Det kan ff göra ont men nu verkar det ha släppt lite... Jag trodde det var något fel eftersom jag hade så ont men precis som din BM så sa min att det var ligamenten och muskler som flyttade sig osv. Jag hoppas att det går över för dig så småningom. För mig har det hjälpt att röra på mig. Promenader och att försöka kombinera mitt arbete med att stå framför datorn istället för att sitta och röra på mig ute i korridorerna. Det funkar ju så länge man inte har andra problem såsom foglossning eller bäckenproblem. Har du, TS, haft särskilt ont då du gått på toaletten och tömt blåsan också? (för mig har det varit så).
    Så har jag med!! Speciellt när jag går på toa och ska trycka på så att kisset kommer ut...(hihi, lät kul), då känns det som håll i äggledarna typ. Men BM sa att det var ligamenten som töjde ut sig och livmodern som jobbade.
Svar på tråden Ont i ligamenten v.21+3