Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

Gravid med rosenrot :-D solskenshistorier!

Måste bara fråga er här i väntabarn forumet
    har försökt bli gravid nu i 8 månader, är inne på vårt 9:e försök och i går började jag äta rosenrot... vet att det kanske inte ökar fertiliteten men ändå, vore kul om man kunde se nån statestik! Ni får gärna klicka i erat svar.. skriv gärna i tråden..

Jag ska ha Ägglossning här i dagarna, trodde jag skulle ha det idag då jag hade så mycke symtom på det igår, men tempen säger nå helt annat.. men iaf, började äta rosenrot i går och slutade amma den 2 oktober så nu hoppas jag innerligt att det tar sig..

vill så gärna ha en liten till och det är NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! eller ja om 9 månader

~ ♥ ~ Fanny ♥ 060331 ~ ♥ ~ Bebisförsök 9, Bim 5/11 ~ Är det någonsin våran tur???
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gravid med rosenrot :-D solskenshistorier!
  • Änglatuss

~waersta

hur länge åt hon då?

• Änglatuss

helt otroligt
    jag har ätit rosenrot nu i 2 dagar
    har ägglossning i veckan till helgen kanske
    hoppas så innerligt att det tar sig nu
    börjar kännas att jag aldrig blir gravid så det låter bra att det verkar gå relativt fort

men varför blir man gravid då om man äter rosenrot fortare om det nu inte påverkar fertiliten??

min kompis blev gravid efter att ha ätit rosenrot 2 cyklar

• Änglatuss

miss y
    inte alls

ska inte va skadligt det rådgörs bara att man ska sluta den dagen man vet att man är gravid
    rosenrot ska öka lusten, välbefinnandet, göra en piggare osv

• Änglatuss

sealon
    jag tar en tablett, extra starka!
    mannen min äter inte rosenrot

• Änglatuss

bara mellan mens och äl säger ni, jag har ätit i 3 dagar nu tror jag det är, ja det stämmer, fick min mens den 7 oktober, så den hade slutat då jag börja, ska väl ha äl här idagarna.. eller om jag redan haft det, ingen susninG!

• Änglatuss

pelagonia
    okey, kan ju testa iaf... jag är bara på dag 11 idag.. så jag kan ju sluta sen då jag fått ett älkryss på tempkurvan

missy

ja om inte annat piggar rosenrot upp en

• Änglatuss

låter himla spännande ska alltså käka rosenrot några dagar till

kan ha äl dag 14 som dag 19

idag på dag 11 så iaf 1 vecka till

• Änglatuss

tar också 2 tabletter omega 3 samt vitamin kvinna på kvällarna

• Änglatuss

rosenrot ska inte ätas då man är gravid

• Änglatuss

slutade äta rosenrot i fredags, hade äl igår (tisdag)
    kanske inte hjälpte mej nått men nu vet jag då det, ska äta rosenrot så fort mensen kommer

Svar på tråden Gravid med rosenrot :-D solskenshistorier!