Inlägg från: pelagonia |Visa alla inlägg
  • pelagonia

Gravid med rosenrot :-D solskenshistorier!

Hej

Jag blev gravid efter andra försöker med Rosenrot efter ett tips.
    Första gången år jag hela månaden men det skulle man inte göra utan bara från mensens första dag till ÄL eller utslag på ÄLstickan. Vi hade förskt 14 gånger och ett mf bakom oss då.
    Nu när verkstade sätts igång till våren så skall jag knappra igen..

Våran Viktor kom den 3/1 till Världen !!
  • pelagonia
    Sealion skrev 2007-10-17 09:32:06 följande:
    ska man bara äta dom mellan äl och mens??.. för i så falle det kört för mig för jag har väldigt oregelbunden mens och äl...
    Ja..för att RR ger negaitiv verkan efter ÄL på celldelningen efter ev. befruktning tror jag det var.
  • pelagonia
    Familjen Söderström skrev 2007-10-17 09:35:37 följande:
    bara mellan mens och äl säger ni, jag har ätit i 3 dagar nu tror jag det är, ja det stämmer, fick min mens den 7 oktober, så den hade slutat då jag börja, ska väl ha äl här idagarna.. eller om jag redan haft det, ingen susninG!
    Du/Ni kan ju prova äta fram till BMI..Men jag vet ja att man inte skall äta RR när man är gravid och efter ÄL kan man ju ha ett befruktat ägg.
  • pelagonia
    Familjen Söderström skrev 2007-10-17 10:05:42 följande:
    låter himla spännande ska alltså käka rosenrot några dagar till kan ha äl dag 14 som dag 19 idag på dag 11 så iaf 1 vecka till
    Lycka till !
  • pelagonia
    Lärarn skrev 2007-10-17 10:22:28 följande:
    Tog sig för oss på 7:e försöket efter MA. Den månaden åt jag full kur RR, alltså två om dagen. En på morgon och en em. från mensens första dag till ungefärlig ÄL. Slutade nån dag innan jag trodde det var dags för att vara säker på att inte äta dem för länge. En sån förpackning som räckte de dagarna kostade 149 :- och det var det värt!Kan ju inte lova att det var RR som gjorde det, men det skadar ju knappast att prova!
    GRATTIS !!
Svar på tråden Gravid med rosenrot :-D solskenshistorier!