Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Hur ser jag min hudton?

Det kan vara svårt att se om man ligger väldigt nära neutral. Man kan prova att hålla sin hand mot en vit yta, A4-ark. Tycker du att handen ser gul eller rosa ut?

• Fridapida
    Anpema skrev 2007-10-21 21:03:24 följande:
    Tack TezzyBump!! Ska nog ha en rosa underton då...finns foto på mig i mitt bildgallerie. Om jag bara får ikonen att synas i min pres, vill säga. Verkar vara något skumt med sajten ikväll.
    Jag tycker du verkar vara lite kall till neutral i tonerna. Men det är väldigt svårt att se på ett foto eftersom ljuset spelar stor roll.
  • Fridapida
    Anpema skrev 2007-10-22 06:09:45 följande:
    Surface - Åhhh, tacktacktack! Ska lägga in länken i min pres så länge!Fridapida och FruÄdel - ja, jag misstänker att jag är "kall"...trots rödlätt hår och gröna ögon. Min hudton stämmer liksom inte med resten av mina färger. Kan säga på en gång att min hand ser rosa ut mot ett vitt pappersark...och min handled är definitivt "kall", så vit att den ser blå ut - med rosa inslag!Så enkelt kunde det vara alltså! Tack, tjejer!
    Färgen på huden kan vara kall även om man har varma färger för övrigt. De flesta naturligt rödhåriga är kalla i sina hudtoner.
Svar på tråden Hur ser jag min hudton?