• jannej

Låt barnen onanera på dagis

Svenska och norska pedagoger anser att man ska låta dagisbarn få hålla på med sexlekar och få leka doktor och mamma/pappa samt dansa naken på dagis för att de på så sätt skall få bekanta sig med varandras kön och inte minst skall det vara helt ok att onanera för dem.

Vad tycker ni om det är det rätt eller helt galet?

www.expressen.se/nyheter/1.884809/folkstorm-mot-sexlekar-pa-dagis

• Svar på tråden Låt barnen onanera på dagis
  • BabyEm

helt galet tycker jag .. visst barn kan tycka att det är skönt att "onanera" men då ska man säga åt dom att göra det när dom är ensamma

• Lady Dahmer

det hör till utvecklingen. onani föreslår man helst att det görs privat, tex i ett eget rum eller hemma. mamma-pappa-barnlekar däremot är inga problem, så länge barnen är i samma ålder och att alla är med på det som sker.

• TerrorMorsan

nej......inget sånt på dagis...,de får dom göra hemma

här ska det stå något fyndigt och klokt så alla ser
  • reboot

Hehe.
    500 kr att någon kommer kalla dessa barnpedagoger för smyggpedos inom loppet av tio inlägg
    Och insistera på att barn ska förbli barn och inte lära sig om sex. *även om det är en HELT naturlig utveckling*

• jannej
    reboot skrev 2007-10-16 21:41:54 följande:
    Hehe.500 kr att någon kommer kalla dessa barnpedagoger för smyggpedos inom loppet av tio inlägg Och insistera på att barn ska förbli barn och inte lära sig om sex. *även om det är en HELT naturlig utveckling*
    ja nog hade det börjat rycka i baguetten om jag såg småflickor pilla på sig själv om jag var pedofil
  • reboot
    jannej skrev 2007-10-16 21:50:26 följande:
    ja nog hade det börjat rycka i baguetten om jag såg småflickor pilla på sig själv om jag var pedofil
    Låter då som ett enkelt och snabb sätt att faktiskt avslöja såna
  • Jozephine

amen fan va sjuukt..!!peddovarningen juh..issch..

• reboot
    Jozephine skrev 2007-10-16 21:52:33 följande:
    amen fan va sjuukt..!!peddovarningen juh..issch..
    *LOL*

pay up jannej
  • jannej
    reboot skrev 2007-10-16 21:53:25 följande:
    *LOL* pay up jannej
    And we have a winner

Tur att jag aldrig ställde upp på din vadslagning för jag viste att jag skulle förlora
  • SystraMi

Nja, tycker det är självklart att barn ska få bekanta sig med sitt kön men jag tycker inte dagis är rätta platsen för det.

Svar på tråden Låt barnen onanera på dagis