• HellviHumle

Otrevlig?

Roisin Dubh: Du skrev i en tråd:"Bemöter du andra vanliga medlemmar lika otrevligt när du ställer en allmän fråga i forumet och inte får svar?"
    Nu undrar jag: Var har jag bemött moderatorerna otrevligt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-27 21:34:46:
    Förslag på inlägg emotses tacksamt.

• Svar på tråden Otrevlig?
  • Surface
    HellviHumle skrev 2007-10-20 00:22:50 följande:
    Som sagt, det är inte så stor idé att puffa eftersom den person tråden egentligen vänder sig till, inte är inloggad.Förresten så är jag inte alls otrevlig enligt mitt sätt att se det. Om någon har en annan inställning så vill jag gärna bli uppmärksammad på det.
    Får jag svara

Du kan ha en ton som iallafall i text upplevs som hyfsat otrevlig ibland. Inte alltid. Vi har ju haft våra duster men jag är så förbannat kortsint och glömmer det mesta inom två veckor. Men tänk på att text ibland kan ge en ton som låter mycket värre än vad det är!

SÅ nu fick du feedback iaf.
    Se auderis delere orbem rigidum meum!
  • HellviHumle

Då tackar jag för det tills vidare. Om du har exempel också så är jag tacksam.
    Och fortsätter vänta på svar från RD.

Surface skrev 2007-10-20 09:16:43 följande:
    Får jag svara Du kan ha en ton som iallafall i text upplevs som hyfsat otrevlig ibland. Inte alltid. Vi har ju haft våra duster men jag är så förbannat kortsint och glömmer det mesta inom två veckor. Men tänk på att text ibland kan ge en ton som låter mycket värre än vad det är!SÅ nu fick du feedback iaf.
  • HellviHumle

Jaha du RD, då är det bara två dagar kvar.

• Surface
    HellviHumle skrev 2007-10-21 18:38:59 följande:
    Jaha du RD, då är det bara två dagar kvar.
    2 dagar kvar???
  • jennie ellie

Skyll dig själv ts som inte lät oss underhålla din tråd i väntan på Roisins svar, då hade den varit mycket finare.

• Surface
    jennie ellie skrev 2007-10-21 18:43:58 följande:
    Skyll dig själv ts som inte lät oss underhålla din tråd i väntan på Roisins svar, då hade den varit mycket finare.
    japp
  • En liten katt

Jag ätror inte hon kommer svara. Hade hon inte redan gjort det då?

• En liten katt

Jag tror inte hon kommer svara. Hade hon inte redan gjort det då?

Har du skickat en länk till henne TS?

• Surface
    En liten katt skrev 2007-10-21 19:05:49 följande:
    Jag tror inte hon kommer svara. Hade hon inte redan gjort det då?Har du skickat en länk till henne TS?
    nä gud inte mitt jobb inte
Svar på tråden Otrevlig?