• HellviHumle

Otrevlig?

Roisin Dubh: Du skrev i en tråd:"Bemöter du andra vanliga medlemmar lika otrevligt när du ställer en allmän fråga i forumet och inte får svar?"
    Nu undrar jag: Var har jag bemött moderatorerna otrevligt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-27 21:34:46:
    Förslag på inlägg emotses tacksamt.

• Svar på tråden Otrevlig?
  • Surface
    Surface skrev 2007-10-21 19:06:25 följande:
    nä gud inte mitt jobb inte
    äääh jag läste fel! haha jag läste det som att du skrev till mig
    Se auderis delere orbem rigidum meum!
  • En liten katt
    Surface skrev 2007-10-21 19:06:48 följande:
    äääh jag läste fel! haha jag läste det som att du skrev till mig
    Stolla!
  • Surface
    HellviHumle skrev 2007-10-16 20:12:57 följande:
    Roisin Dubh: Du skrev i en tråd:"Bemöter du andra vanliga medlemmar lika otrevligt när du ställer en allmän fråga i forumet och inte får svar?"Nu undrar jag: Var har jag bemött moderatorerna otrevligt?
    Hemlis jag fattar inte att det är tillåtet att hänga ut en specifik person på detta sätt i en tråd... elakt/onödigt....
  • HellviHumle

Vadå? Jag får väl hänga ut mig om jag vill? Dessutom så står det jag frågar om, antagligen redan i någon tråd, sannolikt Moderatortråden.

Surface skrev 2007-10-23 22:49:46 följande:
     jag fattar inte att det är tillåtet att hänga ut en specifik person på detta sätt i en tråd... elakt/onödigt....
  • Surface
    HellviHumle skrev 2007-10-23 22:51:50 följande:
    Vadå? Jag får väl hänga ut mig om jag vill? Dessutom så står det jag frågar om, antagligen redan i någon tråd, sannolikt Moderatortråden.
    men ärligt det står Roisin Dubh, det är riktat till henne, varför inte typ.... Inboxa henne? Känns inte det effektivare än... det här? Eller gillar du att banka huvet i väggen?
  • HellviHumle

Hon har ju själv sagt att man ska ställa frågor här nu när Moderatortråden har avslutats. Fast det kanske är jag som missuppfattat det hela. Antar att någon moderator i så fall kommer upplysa mig om det.
    Mitt andra namn är Don Quijote.

Surface skrev 2007-10-23 22:55:50 följande:
    men ärligt det står Roisin Dubh, det är riktat till henne, varför inte typ.... Inboxa henne? Känns inte det effektivare än... det här? Eller gillar du att banka huvet i väggen?
  • Surface
    HellviHumle skrev 2007-10-23 22:59:37 följande:
    Hon har ju själv sagt att man ska ställa frågor här nu när Moderatortråden har avslutats. Fast det kanske är jag som missuppfattat det hela. Antar att någon moderator i så fall kommer upplysa mig om det.Mitt andra namn är Don Quijote.
    Jag måste vara en av dina väderkvarnar..... Oskyldig 
    Nejmen förstår du hur jag menar? Det är så riktat/upplevs som otroligt riktat mot en person. Forumen är väl till för annat än.. personliga meddelanden?
  • Surface
    Surface skrev 2007-10-23 23:05:28 följande:
    Jag måste vara en av dina väderkvarnar.....  Nejmen förstår du hur jag menar? Det är så riktat/upplevs som otroligt riktat mot en person. Forumen är väl till för annat än.. personliga meddelanden?
    äh skrev och uttryckte mig fel, sit i personliga meddelanden... trött...
  • HellviHumle

Och förresten har hon fått en länk i brevlådan.

Svar på tråden Otrevlig?