• Mamma igen 07

Gratis Babybox!

Nån som fått Babyboxen hemskickad? Eller måste man hämta ut den själv om man bor långt borta?

• Svar på tråden Gratis Babybox!
  • pajas01

antar att du menar pampers.. den måste du hämta ut i butik

• Mamma igen 07

Jo det är pampers, varför kan man inte få den hemskickad?

• Sandra och Frippe

kan inte en vän eller familje medlem hämta och skicka ist?

• Sara Li
    Mamma igen 07 skrev 2007-10-17 14:54:13 följande:
    Jo det är pampers, varför kan man inte få den hemskickad?
    Den är ju gratis... då är det väl inte för mycket begärt att man ska hämta den själv? Dessutom måste de i butiken se att man är gravid, annars kan ju vem som helst skicka efter en sådan box. Jag menar, vissa saker i den kan ju användas av sådana som inte fått barn också.
    Mamma älskar Tove född 06-10-06
  • Annamaja

ne tyvärr får man inte det längre. Det är reklam från den butiken du hämtar den i och från pampers. Så tyvärr går det nog inte få det skickad

• Moniqe1979

för att boxen är "gratis för dig som konsument" och skulle kosta butiken ca 150 kr i porto att skicka till dig pga skrymmande

• Annamaja

Du har ingen bekant som kanske kan hämta ut den och sen skicka den till dig. Du kan ju välja vilken butik som hellst i hela landet. Det behöver ju inte vara den som är närmast. Personen kanske kan stoppa grejorna i något vaderat kuveret eller liknande så blir det inte så dyrt att skicka.

• Mrs Tercan

passa på att hämta ut boxen=) man får just nu med en blöjhink som är värd ca 400 kr=)) ett riktigt kap faktiskt=)

• Sara Li
    Mrs Tercan skrev 2007-10-17 16:00:59 följande:
    passa på att hämta ut boxen=) man får just nu med en blöjhink som är värd ca 400 kr=)) ett riktigt kap faktiskt=)
    Va??? Vilken då?
    Mamma älskar Tove född 06-10-06
  • Solskensglimt

Ja, jag fick oxå blöjhinken gratis (fast de försökte sälja på mig lite plastpåsar till den får 199 --
    Men hinken verkar bra! Hämtade min på babyhörnan och alla prover låg i hinken..

Svar på tråden Gratis Babybox!