Gratis Babybox!
Nån som fått Babyboxen hemskickad? Eller måste man hämta ut den själv om man bor långt borta?
Nån som fått Babyboxen hemskickad? Eller måste man hämta ut den själv om man bor långt borta?
Niina- jag håller med dig, även omjag själv bor mitt i city i Malmö. Tycker bara att det finns en uppsjö ab blöjor, företagen borde göra ALLT för att locka oss mammor å pappor att handla deras märke- då ingår det sån här typ av generös marknadsföring, med blöjhinkar, skallror å gud vet vad de hittar på. Vi har alltid använt Libero för vi tycker de e outstanding vad gäller uppsugning, min dotter har aldrig haft blöjexem heller. Men priset e ju hutlöst! Som sagt, flera tusen man betalar ( gissa hur många paket om dagen går åt när barnet har maginfluensa t.ex!). Jag tycker de ska skicka fler blöjprover, typ varannat halvår, och med bra rabatter.
När m,an "anmäler" sej för en gratis box kan ni själva välja vems namn som ska stå där och det är den personen vars namn står på talongen som måste hämta ut den, dom kollar id så d inte e nån annan som hämtar it din box.
Påsar till blöjhinken ingick i min box, var redan monterade som dom skulle
Fattar inte varför dom är så kinkiga på det där! Är det verkligen så många som hämtar ut och inte är gravida? Dom förstör ju isåfall för oss gravida!
Jag hämtade ut min i förran veckan. Läste oxå om blöjhinken (babyproffsen) men inte fick jag någon sådan inte!!??
va du på någon babyproffsen butik då?
Jag fick hämta min själv och jag har 25 mil enkel väg till närmsta babyproffsen....
Ska nog göra oss en tripp ner till Umeå och hälsa på några släktingar och får då hämta ut boxen själv, hoppas bara jag får blöjhinken också!
Ja, jag hämtade min på babyproffsen men fick ingen blöjhink. Den måste man ju få på sidan av boxen antar jag. Kanske man kan gå dit igen. Skulle faktiskt vilja ha en sån.
Var inne på pampers sida och där stod det att min mailadress redan var registrerad så därför kunde jag inte få någon, men jag har inte fått någon i heller jo för två år sedan . mailade dem och fick något svar om att jag inte fått någon för två år sedan i heller men vad då ska jag skriva i en ny mailadress då för att få ngn? Jag ska nog gå till butiken istället och få en. Där kan man också fylla i en blankett har jag för mig