• Mamma igen 07

Gratis Babybox!

Nån som fått Babyboxen hemskickad? Eller måste man hämta ut den själv om man bor långt borta?

• Svar på tråden Gratis Babybox!
  • pajas01

du kan väl göra en ny mejl adress på hotmail..

• time

Jag måste hämta ut min själv och ska då få en blöjhink oxå. men man måste skriva ut papprena från sidan http://www.pampers.se/ när jag registrerade mig. en lapp står det att jag ska få boxen och den andra står det att jag ska få hinken.

MommySB skrev 2007-10-20 13:29:30 följande:
    Ja, jag hämtade min på babyproffsen men fick ingen blöjhink. Den måste man ju få på sidan av boxen antar jag. Kanske man kan gå dit igen. Skulle faktiskt vilja ha en sån.
    ♥ gravid v. 33 - bf 7 dec ♥
  • I väntan på mirakel

mamma igen 07, jag hämtade ut min på babyproffsen här i Ume och fick blöjhinken=)

• Wennman

Hej hej!

Tänkte höra mig för hur man får tag i denna box? Tittade på deras hemsida men hittade inget?  
    Vore snällt om någon kunde guida mig ;)

Tack /Maria

• Hallontårta

Går du in på pampers hemsida går den inte att missa.

images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp&PARTNER=PAMPERS

Babyproffsen har också en länk du kan följa annars.

Wennman skrev 2007-10-20 14:22:18 följande:
    Hej hej! Tänkte höra mig för hur man får tag i denna box? Tittade på deras hemsida men hittade inget?   Vore snällt om någon kunde guida mig ;) Tack /Maria
  • Hallontårta

Btw, jag skulle hämta ut boxen idag men de hade inte fått in de nya paketen med blöjhinken. Denna skulle komma nästa vecka. Så ett tips till er som bor långt ifrån en babyproffen-butik, ring och kolla innan ni åker dit!

• jamsig
    jezicka skrev 2007-10-20 13:32:16 följande:
    Var inne på pampers sida och där stod det att min mailadress redan var registrerad så därför kunde jag inte få någon, men jag har inte fått någon i heller jo för två år sedan . mailade dem och fick något svar om att jag inte fått någon för två år sedan i heller men vad då ska jag skriva i en ny mailadress då för att få ngn? Jag ska nog gå till butiken istället och få en. Där kan man också fylla i en blankett har jag för mig
    Jag ahde registrerat min amiladress men inte skrivit ut de där typ kvittot, vilket man bara ahr en cahns att göra, så jag mejlöade och sa somd e var att jag ahde registrerat men inte skrivit ut kvittot då tog dem bort min registrering och jagf ick göra om allt igen,

så mejla dme och förklara läget, för antgligen finns din mejl adress registrerad sen frösta gången du skrve ut.

:)
  • Sjöstjärnan78

Hämtade min box på Babyproffsen i Borås i fredags. De hade inte fått in den nya med blöjhinken så jag ska åka dit nu i veckan och hämta den. Jag fick behålla den utskrivna talongen så har jag tur så får jag ett helt kitt till

• tussan06

Det var inga som helst problem på babyproffsen här i umeå, jag hade inge papper eller kvitton över huvud taget. Var bara där med en kompis och så fråga jag hur långt gången man var tvungen att vara för att hämta ut startpaketet och hon sa att det bara var att skriva på lappen med beräknat Bf och så sen visa leg och jag fick med blöjhink..=)

• Mamma igen 07

Ja jag hoppas dom bara inte tagit slut innan jag kommer!

• ALisaE

När jag väntade min son (3år sen) så ringde jag och frågade om dom inte kunde skicka den åt mig eftersom jag annars skulle bli utan. Dom skickade den, men sa att det inte var säkert att jag skulle kunna få exakt samma saker som om jag hade hämtat ut den, men likvärdigt iaf. Så ring och prata med dom så kan dom nog lösa det.

Svar på tråden Gratis Babybox!