Gratis Babybox!
Nån som fått Babyboxen hemskickad? Eller måste man hämta ut den själv om man bor långt borta?
Nån som fått Babyboxen hemskickad? Eller måste man hämta ut den själv om man bor långt borta?
du kan väl göra en ny mejl adress på hotmail..
Jag måste hämta ut min själv och ska då få en blöjhink oxå. men man måste skriva ut papprena från sidan http://www.pampers.se/ när jag registrerade mig. en lapp står det att jag ska få boxen och den andra står det att jag ska få hinken.
min brors tjej hämtade ut min box..
mamma igen 07, jag hämtade ut min på babyproffsen här i Ume och fick blöjhinken=)
Hej hej!
Tänkte höra mig för hur man får tag i denna box? Tittade på deras hemsida men hittade inget?
Vore snällt om någon kunde guida mig ;)
Tack /Maria
Går du in på pampers hemsida går den inte att missa.
images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp&PARTNER=PAMPERS
Babyproffsen har också en länk du kan följa annars. ![]()
Btw, jag skulle hämta ut boxen idag men de hade inte fått in de nya paketen med blöjhinken. Denna skulle komma nästa vecka. Så ett tips till er som bor långt ifrån en babyproffen-butik, ring och kolla innan ni åker dit!
Hämtade min box på Babyproffsen i Borås i fredags. De hade inte fått in den nya med blöjhinken så jag ska åka dit nu i veckan och hämta den. Jag fick behålla den utskrivna talongen så har jag tur så får jag ett helt kitt till
Det var inga som helst problem på babyproffsen här i umeå, jag hade inge papper eller kvitton över huvud taget. Var bara där med en kompis och så fråga jag hur långt gången man var tvungen att vara för att hämta ut startpaketet och hon sa att det bara var att skriva på lappen med beräknat Bf och så sen visa leg och jag fick med blöjhink..=)
Ja jag hoppas dom bara inte tagit slut innan jag kommer!
När jag väntade min son (3år sen) så ringde jag och frågade om dom inte kunde skicka den åt mig eftersom jag annars skulle bli utan. Dom skickade den, men sa att det inte var säkert att jag skulle kunna få exakt samma saker som om jag hade hämtat ut den, men likvärdigt iaf. Så ring och prata med dom så kan dom nog lösa det.