• Litenstor

    Någon som har erfarenheter av p-pillret Cilest?

    Tja, rubriken sa väl allt.

  • Svar på tråden Någon som har erfarenheter av p-pillret Cilest?
  • Springfling

    japp, var lite knepigt i början, blev lite illamående o så, och lite känslig, kunde börja lipa för vad som helst, men efter första kartan så blev allt normalt, och dom har funkat jättebra :)

  • blunda

    Jag har erfarenhet av dem, bara bra egentligen, men nu när jag slutat ta dem så märker jag hur dåligt humör de gjorde mej på och så, jag mår mycket bättre utan dem. Men men det där är ju så olika från person till person!

  • Sessans

    Jag äter dom nu (bytte sort för snart 6 månader sedan) och jag måste nog hålla med föregående, mitt humör har blivit otroligt mycket värre sedan jag började med cilest! Vet ju inte bombis om det beror på just dom, men chansen är bra stor! Bortsett från just det så är de bra!

  • Orchidea

    Jag fick konstiga bruna blödningar (inte normal mens) när jag åt Cilest, annars hade jag inga problem med dem. När jag frågade läkaren, trodde hon att de kanske var lite väl starka för mej. Nu har jag Nuvaring och det funkar jättebra.

  • shelale

    Jag åt cilest för ett par år sedan..
    Mådde jättedåligt!! Höll på att spy för nästan vad som helst iflera månader.. och mina bröst blev jätteömma... så därför slutade jag med dom...

  • Du är för liten

    ja, fy FAN vad dåligt jag mådde av dom hemska jävla pillrena
    Bytte till trinordiol - mådde mycket bättre, slutat nu, mår BRA igen

    hade illamående konstant, mens i upp till 14 dagar, depression och ett fruktansvärt humör. Kunde lipa utan anledning hela tiden, detta höll i sig även efter lång anvädning.

  • Sessans

    Verkar vara några stycken inte som gillat dom. Jag ska utan tvekan byta till en annan sort snart!

  • shassel

    Gick på Cilest ett par månader, men blev så deprimerad att jag blev tvungen att byta.. Trinordiol funkade lite bättre, men när jag slutade helt med hormonella preventivmedel blev humöret bättre än någonsin.
    Hoppas att de funkar bättre för dig!

  • ming

    Jag åt dem i några år och jag har inget illa att säga om dem.
    Mådde jättebra och hade inte en enda biverkning, jag var hur nöjd som helst!

Svar på tråden Någon som har erfarenheter av p-pillret Cilest?