Joggingvagn????
När jag har kollat runt har jag hört bäst om Cougarn. Har inte köpt nån än dock.
När jag har kollat runt har jag hört bäst om Cougarn. Har inte köpt nån än dock.
Cougarn har en "hängmatta" för små barn.
Jag har sprungit när mannen har kommit hem!
Terräng rä ju trots allt trevligare än cykalbanor. Men med en vagn skulle man ju kunna kuta samtidigt.
Aldrig sett. Ser intressant ut.
Szalkai har bra mara-träningsscheman som du hittar på Stockholm Maratons hemsida. Jag tycker de har varitbra att basera sin träning på. Vilken mara siktar du på?
Jaghar sprungit två maror, Paris och senast Stockholm nu i somras, i över 30 graders värme.
Och jag är inte avskräckt, jag ska göra det igen. Men då kanske Berlin 09 (tvåan väntas i vår så 08 blir nog ett lugnt träningsår
.
Jag tycker att den tuffa biten är att följa schemat, inte att fullfölja själva loppet. Och långpassen är viktiga. Man måste mentalt få upp ribban att det inte är så långt.
En kompis syster har babyjogger och hon är en duktig löpare som säkert inte väljer vad som helst så det skulle jag tro är att bra val. Runners World hade test på löpningsvagnar för bara några nummer sen.
Jag blir sugen på att börja träna bara jag skriver om det!