Inlägg från: mussukka |Visa alla inlägg
  • mussukka

Svårigheter att andas?

Jag är i v.19,snart v.20 och jag har ibland jättesvårt o andas..jag liksom tappar andan bara jag ska plocka upp nånting eller nåt liknande.Jag kan också bli andfådd bara jag LIGGER NER,hur kan det vara möjligt?

Jag har inte så varje dag,men vissa dagar o det känns väldigt jobbigt för inte har jag hört att man har det såhär tidigt?

Jag har varit hos läkaren på rutinkoll,frågade då om detta..hon sa att hon inte hade någon förklaring till det och att jag kanske har jättedålig kondition..men jag går ju långa promenader varje dag och känner mig aldrig andfådd då?

Suckar också ofta för att lättare få djupa andetag..tillräckligt med luft...svårt att förklara.

Finns det fler som har eller har haft det likadant?

• Svar på tråden Svårigheter att andas?
  • mussukka

Mm,men det har jag känt en gång..vet ej om det var exakt det men blev illamående o kändes konstigt i hela kroppen så jag känd emig tvungen o vända mig.Okej så du fick oxå d sent?

Några fler??

• mussukka

Tack så mycke allihopa för svaren...d känns faktist mycket skönare nu när jag vet att andra oxå har/har haft ung likadant!! Jag har tid hos bm på fredag...ska då ta upp allt med henne.

Foxy1:Ja d är precis så jag känner det.

Klart man orolig när jag bara är i vecka 19:(...men får se om det har något med järnvärdet att göra.Orkar inte ens tänka på hur det blir senare i graviditeten om jag har det såhär nu...men det kanske finns nån sorts hjälp mot det!! *hoppas*

Svar på tråden Svårigheter att andas?