Snuttiz83's coola vänner
Hej igen
Hej igen
emma777 - lycka till och hoppas att allt är bra på onsdag!
Johlinn - skönt att vara sjukskriven! Ta hand om dig nu och vila!. Jag hade nog också gärna varit sjukskriven och vilat, men samtidigt vill ajg forstsätta jobba... hm... inte logiskt.
Har haft sammandragningar hela dagen idag. Jag vet att det betyder att jag måste vila mer så jag skall försöka ta det lite lugnare. Men jäklar vilken maga jag har idag, eller ikväll :-O Sen har jag blivit jätte hård i magen nu...
Men jag hittade på en annan tråd om någon som tipsade om 1-2 matskedar linfrö om dan, så det tänkte jag prova.
Jag är lite nyfiken på nupp/kub test. Är egentligen inte så orolig, men det hade varit skönt att kolla att det är ok.
emma777 - lycka till och hoppas att allt är bra på onsdag!
Johlinn - skönt att vara sjukskriven! Ta hand om dig nu och vila!. Jag hade nog också gärna varit sjukskriven och vilat, men samtidigt vill ajg forstsätta jobba... hm... inte logiskt.
Har haft sammandragningar hela dagen idag. Jag vet att det betyder att jag måste vila mer så jag skall försöka ta det lite lugnare. Men jäklar vilken maga jag har idag, eller ikväll :-O Sen har jag blivit jätte hård i magen nu...
Men jag hittade på en annan tråd om någon som tipsade om 1-2 matskedar linfrö om dan, så det tänkte jag prova.
Jag är lite nyfiken på nupp/kub test. Är egentligen inte så orolig, men det hade varit skönt att kolla att det är ok.
Johlinn - vad sa du till dem på jobbet? Vet de om att du är gravid? Bara nyfiken på vad du sagt...
Sköt att du mår bättre nu!
Dvd tips till dig om bra baby/graviditetfilmer... låt mig lista tre...
1 . Babyboom - med Diane Keaton (härlig snäll 80-talare)
2 . Rosemarys Baby - Babyskräckis från 60-talet. (bara för de riktigt tåliga )
3 . Adam & Eva - (såklart!) Dags att bli vuxen film!
Peppri - typiskt med järnupptagningen! Sen skall man ju inte dricka mjölk till middagen heller för kalcium hämmar också järnupptagningen! Men jag kanske kan ta linfröna och mjölk på morgonen och järntabletter på kvällen... det kanske funkar. *planerar*
Strumpläst83 - Rosemarys baby var faktiskt den första film jag såg efter att jag blev gravid förra gången, hihi! jag hade ingen annan babyfilm hemma. Men jag har alltid gillat skräckisar och är inte så känslig, men den kanske inte är för allmän rekommendering...så jag tar den tillbaka
.
Emma - hur gick det idag?
Johlinn - Va skönt att ha berättat för chefen så man slipper ljuga.
Puh det var så jobbigt att jobba idag. Fick spinga och spy efter lunchen och så var jag super trött. Avis på dig Jolinn!
Just det The snapper, den har jag set tror jag! Är det inte den när hon spyr i handväskan...?
emma777 - Stora kramar!!! Såååå tråkigt!
Lycka till framöver!
Niccisen - Bra att det gick över din förväntning Men varför trodde du inte hon skulle bli glad? Är det pga av att du pluggar?
Niccisen - Visst, allt löser sig! Jag tycker att det bara är dumt att vänta på det perfekta tillfättet att skaffa barn för det kommer aldrig, eller hur? Bättre att leva livet här och nu!
Många gifter sig i samband med dopet, det är ju rätt gulligt
Själv känns giftemål som något som borde göras snart. Vi hade en halv plan och att göra det snart, men med graviditeten nu så för det nog vänta. Man vill ju dricka champange på den stora dagen
atopia - Åh va skönt! Otäckt med din dröm förresten. Bra att de kolla upp det på måndag. Men kanske kommer blödningen av att du skulle haft din mens nu... Jag skulle egentligen haft mens just nu, och då har jag hört att det kan komma en liten blödning.