Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Det var bra gjort..
jag hänger med!!!
Hej igen
Finns här jag med
*vinkar*
hej alla fd v. femmare :D
Hur mår ni?
Hehe f.d femmare Vilka veckor är vi nu då?
Jag går in i v. 9 på onsdag
Jag går oxå in i V. 9 på onsdag. Är bara fin fint här.
Redan lyckats gå in i v. 9, (8+1) idag!
Här är det trötthet yrsel och illamående! Blandat med lyckan över o va gravid såklart! Var hos läkare i morse som rek sjukskrivning i tre veckor... Vila o lite mat ofta är tydligen det enda som gäller!
Ha, ha! Så nu är man en cool vän! Inte illa . Jag har lite stress-sjuka just nu tyvärr... Gick in i v 9 idag, inga symtom sedan början av v 7, och fick massa ÄL-flytningar igår. Sen i förmiddags så kom det lite röd-rosa grejs i dem, och sen lite senare GULT?!! Blev naturligtvis den full-blown-hispare jag är och slängde mig på telefonen. Fick en VUL-tid på onsdag. Kan bara inte vänta till v 11+5 när vi har NUPP-tid, måste få veta om det är ok därinne el ej. Har en så himla stark känsla av att det inte är det. Men, men. Nu vet jag snart, och det känns jätteskönt!
Ngn frågade om NUPP, och vi tänker som sagt göra det (om pyret är kvar då). Jag är ju 30, så lite ökad risk är det, och vi tänker nog framförallt att vi vill veta om det är något fel. Sen är det inte alls säkert att vi skulle välja att abortera för det, men jag vill veta iaf, så man är förbered.