Snuttiz83's coola vänner
jag drömde nyss att jag blev sparkad i magen. När jag vaknade och gick på toaletten så kom det blod!!! Inte klarrött men brunaktigt. Det här känns inte bra...
jag drömde nyss att jag blev sparkad i magen. När jag vaknade och gick på toaletten så kom det blod!!! Inte klarrött men brunaktigt. Det här känns inte bra...
Ingen mera blödning idag förutom lite rester. Jag har pratat med en kvinna på gyn och hon tyckte att jag skulle avvakta, en enstaka blödning brukar de inte kolla upp om det inte är så att man är väldigt orolig. Det kändes bra att ha pratat med henne och om det nu inte händer något hemskt under helgen så ska jag göra ett VUL på måndag för att se så att allt är bra.
bebisen lever!!!!!! jag har varit på vul idag och fick se det lilla bebishjärtat ticka på. jag hade ju bruna flytningar på torsdag morgon samt på fredag kväll så jag bestämde mig för att kolla upp det. Jag gråter av lycka och är alldeles mentalt utmattad. helst vill jag bara sova hela dagen men hundar ska promeneras och hemmet bör städas. Jag har tagit ledigt från jobbet idag så det slipper jag iallafall.