Inlägg från: Malla83 |Visa alla inlägg
  • Malla83

Snuttiz83's coola vänner

sådär ja!

• Malla83

Är det någon som vet när man går på det första UL?

• Malla83

strumpläst83: HAHA exakt så är det för mig med

• Malla83

Junior mint: Vilken vcka är du i? hmm undrar om jag får göra UL på torsdag??? hoppas!

• Malla83

var på inskrivning igår. Ska på ultraljud på Onsdag och det känns så spännande!! Det är verkligen så underbart att få det bekräftat! Jag har verkligen en bebis i magen=)..BM klämde och kände och sa att det utan tvekan var en liten krabat där inne och att räkningen verkar stämma att jag nu är i vecka 13!! fast jag är fortfarande illamåeende=(..När ska det släppa?

• Malla83

Strumpläst: åh jag känner också lite som dig angående att endel blir så lätt med barn och andra inte. Här gick det ju också på första försöket och jag tänker verkligen på dom som försökt flera månader kanske ett helt år, vad frustrerad jag skulle vart! Håller tummar och tår för er som försöker!

• Malla83

niccisen: Vilket sjukhus var du på?? jag hade också en studerande som skulle lära sig=)

• Malla83

niccisen: Såg nu att du bor i örebro så det var nog inte samma

• Malla83

junior mint:mitt illamående har släpp nu iaf..hoppas det håller i sig. äter jag bara regelbundet så blir jag inte illamåående!

• Malla83

Nu är vi hemma från Thailand och det har hänt så mycket! Jag känner bebisen sparka massor och pappa har även han fått känna!! Ultraljudet gick bra och nu försöker vi bara återgå till den tråkiga vardagen efter 1 månads semester. Blä.Nåja här hade det hänt endel iaf! kram

• Malla83

Peppri: Haha du har rätt när det väl sätter igång så hade det gärna fått vara han som ploppar ut bebben åt en. Jag blev framflyttad på UL så jag har BF 9 juni istället för 28 maj och jag som tyckte maj lät bra..Nu blir det precis i alla skolavslutningar istället. fast bebben hade nog kommit ut till den 6 juni ändå=).Det var underbart med sol och värme och 1 månad för oss själva! helt underbart, nu börjar vi förstå vad vi gjort=). Känner du nått i magen då?

• Malla83

Peppri: Jag känner hela dagarna..när jag går,står, ligger och sitter! den verkar vara väldigt aktiv för den är inte still särskilt ofta. bara några timmat per dag. På natten sover jag så gott så då vet jag inte om bebbe är vaken men jag tror inte det, den är still när jag går och kissar..jag tror att dom har räknat fel och att den lille kommer att komma tidigare än dom sagt eftersom att jag kännt plutten sen 3 veckor tillbaka det måste betyda att jag kännt från V. 16 ungefär (och det är första barnet).Är inte det tidigt? Men som du säger den får komma när den är färdigbakad!!oavsett det är efter Bf datum eller före..Bara den mår bra! Vi har bestämt namn också men det är ju inte säkert att det passar plutten när h*n kommer ut=)

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner