Snuttiz83's coola vänner
Finns här jag med ![]()
Finns här jag med ![]()
Hehe f.d femmare
Vilka veckor är vi nu då?
Jag går in i v. 9 på onsdag
Också nyfiken på hur det gick för Emma..
Nu har jag berättat för min mamma. Har verkligen undvikit det så länge som möjligt men jag ska bo hos henne när jag jobbar så det kommer bli omöjligt att dölja det. Hon blev väl inte direkt glad, men hon skrek inte på mig och skulle utesluta mig ur familjen, så jag antar att det gick bra. Över förväntan i allafall. Det enda hon sa var att hon tyckte jag var tvungen att göra klart utbildningen, vilket jag också tänkt, och att jag skulle försöka jobba upp föräldrapenningen.
Nu är det bara svärföräldrarna som inte vet, men sambon skulle prata med dem. Tror inte det blir nåt problem för de har frågat flera ggr...
Var på läkarundersökning idag och hon sa att jag definitivt var gravid
I v. 11-12 och det stämmer ju bra då jag går in i v. 12 imorrn. Däremot var det en studerande med som också skulle känna och de ska ju lära sig så det fick väl gå bra...Men lite hårdhänt var hon.
Peppri: Du är inte ensam om att inte ha fått ngn kallelse. En del landsting skickar inte ut dem förrän 2 veckor innan du ska dit och en del bokar det i samband med inskrivningen. Jag bor i Örebro, och här är det två veckor innan som gäller. Pratade med min BM igår och hon sa att har jag inte fått en kallelse i början på januari så ska jag ringa specialstMVC