Inlägg från: johlinn |Visa alla inlägg
  • johlinn

Snuttiz83's coola vänner

Peppri - jobbigt att det går segt med försäljningen! När har ni inflyttning på huset (dvs hur bråttom har ni med försäljningen?) Tror att det blir väldigt mycket lättare o sälja efter nyår pga de nya skattereglerna som börjar gälla då, men om man får ett bättre pris på bostaden så vinner man ju ändå på det! Vi köpte den här lägenheten på villkor att vi kunde flytta in snabbt o sålde då sambons gamla med samma villkor. Dvs vi valde en budgivare utifrån att han kunde flytta in fort så att vi skulle slippa dubbla avgifter. Som tur var var det det högsta budet, men det har inte med saken o göra egentligen...

• johlinn

Lycka till med lägenhetsförsäljningen Peppri! Kommer säkert ordna sig till det bästa hoppas jag!

Marayah - Lycka till

• johlinn

Marayah - härliga bilder!! Skönt att allt ser bra ut också!!
    Trevligt med positiva överraskningar från bilverkstan, brukar vara tvärtom!

med mig är det bra, har haft en jättehärlig vecka, känner att jag verkligen är piggare och orkar mer nu! Är gladare också!!

• johlinn

Marayah - det kan det vara värt

Gratulerar också till förlovningen, en stor dag!! Har ni planerat bröllop också eller väntar ni med det?

Peppri - har du gjort något vul el ul?
    Jag har inte gjort något o undrar ibland om det verkligen kan vara nåt därinne nu när jag mår så bra!! Jag har ju inte ont nånstans, mår inte illa, är visserligen trött, men inte extremt. Magen o brösten är större, men annars inga symtom...

Fick en liten yttepytteblödning igen i morse. Den här gången färskt blod dock. BM trode att det berodde på att ett blodkärl blivit ansträngt igår när jag bar lite tungt och att det sedan brast när jag gjorde nr 2 i morse... Känns som en rimlig förklaring då jag inte blödit något mer under dagen, bara lite rest, bruna flytningar, men inte mycket alls!

• johlinn
    Peppri skrev 2007-11-29 19:16:15 följande:
    Johlinn: Ja, visst är den fin!!!! Och nä, jag har varken gjort vul eller ul men jag VILL!!!! Jag är i och för sig inte så tveksam om det finns något där inne, för det måste det göra. För magen växer, brösten likaså (till makens förtjusning ) och trött och irriterad är jag. Lite småillamående ibland. Men jag vill veta att allt är ok med den lill*!!!

Vad obehagligt med blödning! Jag har som tur är sluppit sånt. Men det låter ju som en rimlig förklaring.

Och så en lite fråga om kön. Är det någon annan som önskar sig det ena lite mer än det andra? Missförstå mig inte, jag blir överlycklig vilket som, men i nuläget (och sedan länge) så önskar jag mig helst en liten flicka. Jag vill ha en pojke också och fick man bestämma så skulle jag vilja ha pojke först och flicka sen för jag har en storebror och det har varit jättemysigt. Men nu kan man ju inte välja . Men jag vill ha en flicka och då tänker jag att får jag det först så har jag ju fått min flicka, om ni förstår vad jag menar. Och min man har storasyster och han säger att det är minst lika bra . Såklart instämmer jag i "bara barnet är friskt så spelar det ingen roll" men det är ju egentligen självklart. Men kan man inte få önska?? Bara lite?? Måste det vara så tabu?? (Har läst en bra artikel om det i en gravtidning.)Ha, ha, långt igen. Men jag gillar att skriva. Gillar inte att prata lika mycket, är bäst med det skrivna ordet.Kram på er
    Ja, visst är man nyfiken på att vem det är som är därinne! Frågade, för ibland känns det som att alla kollar innan rutinul, men inte jag! Då är vi i alla fall två som inte kollat än, får se hur länge vi kan hålla oss

Instämmer helt och fullt i ditt resonemang kring könet! Både jag o sambon drömmer om en liten flicka, men vi tror att det blir en pojke. Och han kommer bli så välkommen och älskad Men ändå, har alltid drömt om en liten flicka, henne har jag namn på också

Junior - skönt att allt såg bra ut!!

mysigt o känna bebisen också, längtar jättemycket efter att känna!!
  • johlinn

Junior - jobbigt o fortfarande spy. Jag mår inte illa nästan alls längre, får lite kväljningar, men det är sällan!!

Gaser i magen har jag alltid mer eller mindre. Det som är annorlunda är att jag är mycket hårdare i magen än jag är van vid...

Glad advent alla!!

• johlinn

Helluuu girrrls? Läget med alla? Några ser jag ju i andra trådar, men inte alla!

Med mig är det bara fint, magen växer visst Har köpt mina första mammabyxor o det var huuur skönt som helst. Visserligen är de för stora fortfarande, men alla andra kläder är ju för små...

Svar på tråden Snuttiz83's coola vänner