HEMSKA hemorrojder..
Är gravid i v 35, har sånna problen nu med hemorojjder.. FY sjutton så ont det gör!! Ajajaj.. Det spelar ju ingen roll vad jag gör! Ligger/sitter/står. Vad göra? Finns det fler som har det som jag?
Är gravid i v 35, har sånna problen nu med hemorojjder.. FY sjutton så ont det gör!! Ajajaj.. Det spelar ju ingen roll vad jag gör! Ligger/sitter/står. Vad göra? Finns det fler som har det som jag?
finns salvor på apoteket somhjälpte för mig.
köp salva o stopiller på apoteket.de bästa medicinern måste du ha recept på
Vilka salvor köpte ni? Jag är ju så orolig på vad jag får använda som gravid och inte. Och om jag ska vänta tills barnet är fött?
Jag hade inget under graviditeten, men fick under förlossningen. Födde i gynställning o det är tydligen vanligt att man får det då.
Jag kunde inte sitta eller skita på flera veckor. Fick sitta på en kudde eller en liten mjuk ring. Såg ut som ett litet ballongdjur ungefär.
Jag lider med dig. Mitt tips är att (om du inte redan gör det) ha en kudde eller en hopvirad handduk under rumpan när du sitter.
Håll ut! Snart har du en gosig liten bebbe hos dig!
Grattis till graviditeten o lycka till!
kommer inte ihåg vad dom heter fick dom på recept. mina minskade rätt fort o va helt borta på ca 2,5 vecka
Xyloproct, heter de väl?
Ska ringa vårdcentralen idag, ringde sjukvårdsrådgivningen igår. Och hon sa bara att jag skulle vänta tills EFTER förlossning. Men när man har så ont att man vaknar på natten av det
GAAAAAAAH!
Det finns även receptbelagda stopiller och salva som innehåller antibiotika som du kan få om du går till doktorn. Oftast är nämligen hemorojderna inflammerade när det börjar göra jätteont.
Har själv haft besvär under och efter graviditet. Men du kan trösta dig med att det går över, och försvinner helt så fort bebisen är ute och det har gått ett tag..
Lycka till!
puff puff
puff igen