• known as beautiful

SPOILER!!Bonde söker fru

Här har vi en spoiler där vi öppet kan prata om bonde söker fru och allt vi vet kring det!

• Svar på tråden SPOILER!!Bonde söker fru
  • TheMilky

Har inte följt serien slaviskt, men en sak tror jag på, och det är att det kommer bli Lena och Fredrik. Sambon pallar inte att se på henne dock ända sen hon fällde kommentaren att "kastera är det bästa hon vet." Sambon som är gammal dräng höll på att dö, och bara skrek att han skulle sprungit lång väg om en brud sa så.
    Så nu kan jag ibland komma och lägga handen i skrevet på han och väsa i örat:
    "Du... kastera är det bästa jag vet..." Hela han ryser

• Britha
    TheMilky skrev 2007-11-22 13:11:37 följande:
    Har inte följt serien slaviskt, men en sak tror jag på, och det är att det kommer bli Lena och Fredrik. Sambon pallar inte att se på henne dock ända sen hon fällde kommentaren att "kastera är det bästa hon vet." Sambon som är gammal dräng höll på att dö, och bara skrek att han skulle sprungit lång väg om en brud sa så.Så nu kan jag ibland komma och lägga handen i skrevet på han och väsa i örat:"Du... kastera är det bästa jag vet..." Hela han ryser
    Haha gud vad roligt, sa hon så Skrattande Tycker ibland att hon verkar säga vad som hon tror att han vill höra..
  • Anna2barn
    TheMilky skrev 2007-11-22 13:11:37 följande:
    Har inte följt serien slaviskt, men en sak tror jag på, och det är att det kommer bli Lena och Fredrik. Sambon pallar inte att se på henne dock ända sen hon fällde kommentaren att "kastera är det bästa hon vet." Sambon som är gammal dräng höll på att dö, och bara skrek att han skulle sprungit lång väg om en brud sa så.Så nu kan jag ibland komma och lägga handen i skrevet på han och väsa i örat:"Du... kastera är det bästa jag vet..." Hela han ryser
    Det har skrivits här i tråden att Fredrik väljer Sofia och att de setts handla tillsammans förra helgen.
  • TheMilky
    Anna2barn skrev 2007-11-22 13:18:09 följande:
    Det har skrivits här i tråden att Fredrik väljer Sofia och att de setts handla tillsammans förra helgen.
    Ja, hon var ju ialf sötare och mer pratsam
  • Anna2barn

Var det någon mer än jag som tänkte på att killen som högg ved med Per-Inge förmodligen är Susannes son?

• Britha
    Anna2barn skrev 2007-11-22 13:43:39 följande:
    Var det någon mer än jag som tänkte på att killen som högg ved med Per-Inge förmodligen är Susannes son?
    Jo jag tänkte det också.. han var väl runt 12-13 år??
  • Birry
    Det tror jag också. Men jag har hört (här i tråden?) att sonen ska vara 9 år och nog såg han lite äldre ut? Men jag har säkert hört fel!

F.ö så vet jag inte när det eventuella sexet ska ha ägt rum... Trodde de menade balj-festen...
  • Helen H 79
    jag trodde att hon bara hade en dotter??Fundersam
    ~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
  • mickans

Tant Elin skrev 2007-11-22 13:10:37 följande:

har hört det av en kompis som sett dom tillsammans
    Men du håll oss uppdaterad

Och jag hoppas det var tönt ptrik som spred ryktet, så att det inte är sant. har så svårt att tro det om henne, hon som verkar så söt

Jag kan hålla med tidigare inlägg att utan tråden vore bonden inte lika rolig i år...
  • molie
    Anna2barn skrev 2007-11-22 12:35:26 följande:
    .Jag tycker också om Hanna (gotlänningen) mkt. Hon är ju nervös för att inte göra bort sig så det är nog därför som hon ska skämta till det ibland. Anders såg ju ut att bli riktigt generad när hon sa att hon tyckte om honom. I nästa avsnitt så säger ju Anders att han kände sig som en kung bredvid Isabell. Åh, jag som hoppas på Hanna, men det blir nog Isabell, tyvärr
    Det är ju så tråkigt att han inte väljer HannaLedsen Vet inte vad jag tycker om Isabel riktigt, hon känns så personlighetslös för mig på ngt vis..
    Men han skrev ju i chatten att han såg varenda avsnitt, han kanske ångrar sigFlört 
    MEN vad har jag med det att göra egentligen, varför bryr man sig om vem dem väljer?? Jag träffar ju inte dom..

Karl-petter känns inte så intressant längre, vet inte varför..

I början av denna tråd så var det en tjejs kompis som Per-Inge var morbror till (hängde ni med?), hon avslöjade att han höll på att sälja sitt hus för att flytta till Susanne!

Jag trodde Lena var minst 25 år, fick chock när hon bara var 20!
Svar på tråden SPOILER!!Bonde söker fru