• Allram

Vad är det mest romantiska din kille gjort för dig?

Som ämnesraden lyder: Vad är det mest romantiska din kille gjort för dig?

Min nuvarande sambo lyckades med en ganska enkel handling få mig alldeles varm i hjärtat när vi varit tillsammans i drygt tre månader. Detta glömmer jag aldrig.
    Vi hade distansförhållande i början (jag från Stockholm, han från Uppsala) och jag låg hemma med magsjuka. Det var fotbolls VM och han som älskar fotboll satt hos en kompis i Uppsala och kollade någon match när han fick veta att jag var sjuk.
    Han frågade om jag ville han skulle komma men jag sa "behövs inte".
    Dryga timmen senare ringer han och säger: "Du får komma och låsa upp porten till mig".
    Då hade han struntat i matchen, satt sig på första bästa tåg från Uppsala för att åka till mig i Stockholm när jag var dålig.
    Som sagt; glömmer det ALDRIG. Det är det sötaste någon någonsin har gjort för mig :)

Kom igen och ös på med era egna historier nu tjejer!

• Svar på tråden Vad är det mest romantiska din kille gjort för dig?
  • augustibruden

När vi skulle bli sambo var han i lägenheten innan och hade lagt ut 20 stora rosor som ett hjärta på golvet och skrivit en lapp där det stod" välkommen hem älskling"

Överraskat och tagit mig med till en öde strand och haft med sig grill, vin, filt och gott att grilla.

Budat blommor flera ggr

Bjudit mig på spa-weekend

Sen är det ju alla små kärleksförklaringar i vardagen som nästan betyder mest.

• Bewan

Han friade på min födelsedag när vi var utomlands, jag anade ingenting!!!

• Catchie80

Min karl hade bakom min rygg ordnat och fixat med min mamma, vilket resulterade i en SPA-weekend utan barn!

Sedan har han skickat blommor utan anledning till jobbet, övveraskat med fina middagar och tända ljus osv.

Han kan om han vill faktiskt!

• Trollungarnasmamma

Friade till mej på midsommardagen för  lite mer än 1 år sedan vid solnedgången & på stranden, köpt med sej fiina blommor hem, var otrolig på förlossningen, ordande en överraskning med relax & sen gick vi ut & åt
    Säger att han älskar mej varje dag & jag e finast & bäst & ja allt

♥ Nova, vår lilla prinsessa 061107 ♥
  • Im Fabulous

Små saker kan betyda så mycket..

Jag hade namnsdag och hade varit hos min mormor på dagen. När jag kommer hem på kvällen hade han städat, dukat fram fika och tänt ljus. Han hade dessutom köpt ett jättefint guldhalsband åt mig.

Vid ett annat tillfälle när jag varit borta ett par dagar och kom hem, hade han städat och gjort jättefint i lägenheten. Han hade lagt ut ett spår av presenter, ända från ytterdörren, genom hallen och in i sovrummet. Paketen innehöll div. sexleksaker och sexiga underkläder x)

• destino

han köpte ett par fina örhängen, den dag då det skulle föddas vårt andra barn, vi fick MA, oj, så rörd jag var, att han tänkte på det....
    sen ja, blommor, men bäst då han städdar, eller gör annat nyttigt...
    våra små utflykter, i naturen, eheheheh

• azofia

Oj, han har gjort många saker, men de som gjort mig mest rörd är nog
    1. när han skickade blommor till mig på jobbet när HAN hade brutit foten, det var som tack för att jag tog hand om honom och tvättade hans fot.
    2. när han gick upp snortidigt (jag börjar jobba mycket tidigt på morgonen ibland) för att kunna skjutsa mig till jobbet. I handskfacket hade han gömt en present, ett armaband som jag tänkt köpa till mig själv men tyckt det var lite för dyrt.
    Hur han visste att jag ville ha det vet jag inte, jag kan inte minnas att jag talat om det för honom eller någon annan.

Han är så rar min lilla älskling

• destino

glömde nästan

då han säger till dottern att hon skall säga
    PAPPA ÄJSKAJ MAMMA!!!!

• Sofiko

Vi bor i Grekland da jag flyttade hit for karlekens skull (sa jag ar oxa lite romantisk ) men pa somrarna innan vi fick var son sa brukade jag jobba i Sverige. Den forsta sommaren saknade jag honom sa fruktansvart och grat i telefonen nastan varje kvall. En dag ringde min basta van och sa att hon madde daligt och ville att jag kom hem till henne sa hon kunde prata. Men istallet for tjejsnack som jag forvantade mig sa stod min alskling dar i deras vardagsrum och hade flugit fran Athen for att vara med mig! Det enda jag fick ur mig typ tio ganger var: -Vad gor du, vad gor du? Med tararna rinnande. En fantastisk kansla!!

Svar på tråden Vad är det mest romantiska din kille gjort för dig?