ROSENROT!
Hej på er!
Nu vill jag veta allt om rosenrot, jag köpte det idag och tänker prova det och se vad som händer. Ni får gärna berätta för mig om det... Snälla! :)
Hej på er!
Nu vill jag veta allt om rosenrot, jag köpte det idag och tänker prova det och se vad som händer. Ni får gärna berätta för mig om det... Snälla! :)
Ingen som kan svara? :(
Har du testat att söka gamla trådar? Rosenrot har varit på tapeten i över ett år och det har skrivits massor med inlägg i ämnet ![]()
Jo, men det är så olika åsikter, jag blir så förvirrad. :)
Vill egentligen veta hur vanligt det är att bli gravid med dessa piller... Finns det någon som överhuvudtaget har fått en liten knodd med hjälp av dem?
Tack för ditt svar.. :)
Hej!Rosenrot ger dej en kraftigare ägglossning.Du kan få ont när du har ägglossning.Kram o lycka till!//Carita
Du får bara äta rosenrot i 3 mån i sträck, sen får du ha uppehåll på typ 3 mån, å sen kan du börja igen, det är för jobbigt för kroppen att äta det hela tiden, kroppen bli stressad.
Det står ingenting på paketet om att man bara får äta det en viss tid...
Jag provade rr ett tag och märkte ingen som helst skillnad.
Däremot har jag slutat nu efter att jag haft äl.. för några här på fl skrev att man inte skulle äta rr efter äl ifall man är gravid. Så.. därför la jag av, utan att veta om det faktiskt är sant eller inte.
Hoppar in här lite bara med en info om i alla fall min rosenrot.
Där står det att man inte ska äta dom när man är gravid.. så lyckas man så måste man sluta på en gång
Min mens började strula som bara den av Rosenrot, ingen vidare hit för mig alltså.
jag rekomenderade de i början men forksningarna fick mig själv att strunta i dem då ja fick veta ja hade sjukdomen pco-s och inte kunde ta dem läkare rekomendera dem ej
Skrattigtjej: Får man inte äta dem när man har PCO? Jag har ju pco och hade läst här att det faktiskt fanns någon som blivit gravid med hjälp av dem. Jag har tvingat min man att äta dem med, kanske blir några barn.. trodde jag.. :(
Så, ni rekomenderar mig att sluta äta dem? Jag har nästan aldrig mens, så jag vet ju heller aldrig när jag har ÄL och dessutom äter jag metformin...
Tack för de svar jag fått! :)