• Catla

    Morrissey

    Jag dyrkar morrissey och The smiths.
    Borde väl finnas flera här på FL som e popnörd,panda,morrissey tokig som jag.
    Alltid kul att möta olika fans med alla möjliga musikstilar men som ändå älskar morrissey.
    Jag är ju punkare som älskar punk o hardcore...men inuti är jag en smiths/morrissey nörd som bara den

    Han skriver o sjunger som ingen annan...
    Han är min tröst när livet är piss.

    Nån annan som känner något lika som jag ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-28 15:47:20:

  • Svar på tråden Morrissey
  • Jambosana

    Absolut!
    Varje dag har en egen låt. Idag känns det väldigt mycket: Every day is like Sunday.

  • Catla

    Oh den sången är underbar...
    jag är väldigt mycket inne på suedehead idag jag...o smiths skivan strangeways here we come...smiths är perfekt höstmusik

  • tobiasmia

    Oooh ja, har haft en ganska Morrissey/the smiths full sommar/höst. Läste tre biografier om dom på rad o köpte samtliga skivor - vet ej varför. morrissey har varit min favorit sångare sedan år tillbaka, hans texter och röst är helt fantastiskt. Jag tycker dock han är en mycket mycker underlig man som jag inte helt förstår. kanske är det därför han fascinerar mig sådan.
    âr dock super kär i Johnny Marr, han var/är så j.... snygg och världens bästa guitarist. dessutom sympatisk...

  • Patsy Dee

    Älskar Morrissey!
    Även om jag är punkare i själen...=)

  • Catla

    haha ja jag förstår.Jo Johnny Marr är så jävla talangfull.Menar Morrissey är min "gud",men de va dom två ihop som gjorde smiths till de underbara band de va

  • Patsy Dee
    Catla skrev 2007-10-27 20:05:34 följande:
    patsy deehaha då är vi tvåo förhoppningsvis fler
    ja, oh ja.
    har tillochmed tagit med morrissey i bb-väskan... eller ja, skiva då...=)
  • Catla

    Patsy Dee

    haha låter toppen
    Ska jag åxå göra;)
    Kan man ha allsång mellan lustgasen...iaf när man e som mest påverkad..haha

  • Patsy Dee
    Catla skrev 2007-10-27 20:08:24 följande:
    Patsy Deehaha låter toppenSka jag åxå göra;)Kan man ha allsång mellan lustgasen...iaf när man e som mest påverkad..haha
    precis, blir ju som en vanlig fylla ungefär....=)
  • DuranDuran
    Catla skrev 2007-10-27 19:37:13 följande:

    Jag dyrkar morrissey och The smiths.
    Borde väl finnas flera här på FL som e popnörd,panda,morrissey tokig som jag.
    Alltid kul att möta olika fans med alla möjliga musikstilar men som ändå älskar morrissey.
    Jag är ju punkare som älskar punk o hardcore...men inuti är jag en smiths/morrissey nörd som bara den

    Han skriver o sjunger som ingen annan...
    Han är min tröst när livet är piss.

    Nån annan som känner något lika som jag ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-28 15:47:20:


    Morrissey är ikonisk.
Svar på tråden Morrissey