Eliva skrev 2007-10-28 11:07:31 följande:
Jag har nu installerat/testat de flesta olika firmor. Problemet är inte priset utan att möjligheterna att påverka utseendet på sidorna är så begränsat på de flesta tjänster. Man kan inte lägga in text alls eller där man vill ha den. Bilderna får bara vara i en viss storlek och/eller på en viss position.Igår kväll beställde jag tillslut från en spansk firma som heter Hoffman som på dessa punkter är bäst (tycker jag). Priset något högre men då får man en stor fotobok (30*25), ordentlig pärm och massor av möjligheter till att utforma fotoboken precis som man vill. Leverans om ca 2 veckor. Ska bli spännande att se
resultatet.www.hofmann.es/en/Fina pärmar var det, men hittade tyvärr ingen som såg ut som en "vanlig" bokpärm, dessa var mer personliga typ.

Det där om att bilderna bara får vara i en viss stl..var det så på alla firmor? Jag har nämnligen beskurit de flesta av mina bilder... vore ju trist om det inte gick att få med hela bilder då ju. För jag behöver inte ha någon plats för text, utan vill ha en renodlad bok med bara mina bilder i.