• lindac77

Gissa bilden?

Jag har hittat en sajt där man varje dag kan gissa vad en bild föreställer. Under dagen kan man låsa upp nya lite enklare bilder. Det är klurigt värre kan jag säga! Men kul!

Limbino

• Svar på tråden Gissa bilden?
  • AdoXa

Aaaah, typiskt. Jag gissade på FÅR, HUND och HÄST.

I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
  • Niinaaa

Va? Har du gissat rätt redan strax efter kl 12 inatt??? 

Är det så folk gör då har man ju inte en chans

Men du lindac77  jag är ju med i ditt nätverk eller vad det kallas. Vinner jag oxå då?  :)

• lindac77
    Niinaaa skrev 2007-11-01 08:16:37 följande:
    Va? Har du gissat rätt redan strax efter kl 12 inatt???  Är det så folk gör då har man ju inte en chans Men du lindac77  jag är ju med i ditt nätverk eller vad det kallas. Vinner jag oxå då?  :)
    Hihi, jag gjorde några gissningar innan jag gick och la mig och hade TUREN att gissa rätt! (kan inte påstå att det var skicklighet direkt, kunde ju lika gärna varit ett får eller nåt annat lurvigt... går omöjligt att se på de första bilderna de lägger ut). Kika på din nätverkssida, står jag med där så borde du också vinna. Vet inte exakt hur det där funkar...
  • Niinaaa

nä jag fattar inte. Jag ser ju vad du gissar men du står inte på mitt nätverk....hur får jag dej på mitt nätverk då?

• lindac77
    Niinaaa skrev 2007-11-01 08:37:57 följande:
    nä jag fattar inte. Jag ser ju vad du gissar men du står inte på mitt nätverk....hur får jag dej på mitt nätverk då?
    Hmm... bra fråga... kanske är det så att bara de man själv värvar står under ens nätverk? Jag ser vad hon som värvat mig till sidan gissat på, men kan inte heller se henne i mitt nätverk.
  • Niinaaa

ser inte du vad jag gissat på då?

• lindac77

En del måste ju vara otroliga på att gissa... jag tyckte att jag gissade rätt ganska snabbt igår, men ändå var det flera som hann före. Dagens bild har jag inte en susning om. Något djur igen?!

• lindac77

Tjohoo... jag lyckades faktiskt gissa rätt även på denna bilden!

Svar på tråden Gissa bilden?