Gissa bilden?
Jag har hittat en sajt där man varje dag kan gissa vad en bild föreställer. Under dagen kan man låsa upp nya lite enklare bilder. Det är klurigt värre kan jag säga! Men kul!
Limbino
Jag har hittat en sajt där man varje dag kan gissa vad en bild föreställer. Under dagen kan man låsa upp nya lite enklare bilder. Det är klurigt värre kan jag säga! Men kul!
Limbino
Men jösses... bara förklara för mej hur sjutton du lyckades se det?!?! *ler* Man blir ju alldeles förvirrad, ju!!! *ler*
var hittar man den tävlingen?
Jag såg det inte alls om jag ska vara ärlig!
Men jag tänkte att det nog inte är av de allra vanligaste djuren som katt, hund m.m.
Haha, ja, jag satt & funderade länge, gissade på en massa olika, men inte tänkte jag på vildsvin, inte!!! Såna tänker man ju aldrig på, inte jag iaf... hoppas du vinner nu´rå!!!
ta denna länken istället http://www.limbino.se/31c9231997
Äh, skit också! Någon hann före mig på vildsvinet... men 2:a kom jag iallafall... dagens bild däremot var ju lätt! ![]()
jupp, skitlätt =)
Djuren har varit lättare att gissa rätt på än alla prylar tycker jag... har INTE kommit på vad dagens bild föreställer...
Jag har gett upp det där. Ingen i mitt nätverk, fattar inte hur man får bli med i nåns nätverk & alla sitter & gissar kl 12 på natten.
man är ju chanslös
Är det någon som kan få upp bilden som man ska kunna gissa på?! Här syns den inte...