• lindac77

Gissa bilden?

Jag har hittat en sajt där man varje dag kan gissa vad en bild föreställer. Under dagen kan man låsa upp nya lite enklare bilder. Det är klurigt värre kan jag säga! Men kul!

Limbino

• Svar på tråden Gissa bilden?
  • Barbamama

Men jösses... bara förklara för mej hur sjutton du lyckades se det?!?! *ler* Man blir ju alldeles förvirrad, ju!!! *ler*

• lindac77

Jag såg det inte alls om jag ska vara ärlig! Men jag tänkte att det nog inte är av de allra vanligaste djuren som katt, hund m.m.

• lindac77
    Rispan skrev 2007-11-02 00:17:03 följande:
    var hittar man den tävlingen?
    Limbino heter sidan... finns en länk längst upp i trådstarten...
  • Barbamama

Haha, ja, jag satt & funderade länge, gissade på en massa olika, men inte tänkte jag på vildsvin, inte!!! Såna tänker man ju aldrig på, inte jag iaf... hoppas du vinner nu´rå!!!

• lindac77
    Barbamama skrev 2007-11-02 00:18:58 följande:
    Haha, ja, jag satt & funderade länge, gissade på en massa olika, men inte tänkte jag på vildsvin, inte!!! Såna tänker man ju aldrig på, inte jag iaf... hoppas du vinner nu´rå!!!
    Njae, det är nog ingen större chans... var väl säkert nån som lyckades kläcka vildsvin på första försöket...

Tänker inte så ofta på vildsvin jag heller, men en kompis berättade häromdagen att hennes pojkvän skulle iväg och jaga vildsvin så det var nog lite därifrån som jag ens kom att tänka på djuret.
  • Barbamama
    lindac77 skrev 2007-11-02 00:21:45 följande:
    Njae, det är nog ingen större chans... var väl säkert nån som lyckades kläcka vildsvin på första försöket...Tänker inte så ofta på vildsvin jag heller, men en kompis berättade häromdagen att hennes pojkvän skulle iväg och jaga vildsvin så det var nog lite därifrån som jag ens kom att tänka på djuret.
    Aja, jag håller tummarna för dej iaf!!! Men jag tror åsså det e svårt att vinna på sånt här, e säkert många som sitter & gissar på en gång bilden kommer upp, & nån borde ju ha tur... Men vem vet, en vacker dag kanske det e nån av oss??? Vinner jag så får ju du åsså en vinst, du har ju "värvat" mej... *ler*
  • Niinaaa
    Barbamama skrev 2007-11-02 00:45:11 följande:
    Aja, jag håller tummarna för dej iaf!!! Men jag tror åsså det e svårt att vinna på sånt här, e säkert många som sitter & gissar på en gång bilden kommer upp, & nån borde ju ha tur... Men vem vet, en vacker dag kanske det e nån av oss??? Vinner jag så får ju du åsså en vinst, du har ju "värvat" mej... *ler*
    du är inte värvad av lindac77 för att du går på länken i trådstraten.
  • lindac77

Djuren har varit lättare att gissa rätt på än alla prylar tycker jag... har INTE kommit på vad dagens bild föreställer...

• Niinaaa

Jag har gett upp det där. Ingen i mitt nätverk, fattar inte hur man får bli med i nåns nätverk & alla sitter & gissar kl 12 på natten.
    man är ju chanslös

• lindac77

Är det någon som kan få upp bilden som man ska kunna gissa på?! Här syns den inte...

Svar på tråden Gissa bilden?