• Minne

Lokförare...

Är det någon här som arbetar som lokförare? Hur tycker du att det är? Ska på ett första urvalstest på SJ i morgon, är jättenervös, men det ska bli spännande. Jag tycker personligen att det verkar vara ett ganska ok arbete..

• Svar på tråden Lokförare...
  • mjuik

Helt sant. Lycka till imorgon och lova att berätta för mig hur det gick!

• Minne
    mjuik skrev 2007-10-29 16:11:18 följande:
    Helt sant. Lycka till imorgon och lova att berätta för mig hur det gick!
    Det ska jag göra!
  • danitra

Det var jag som nämnde det med trångsynta förare och visst var det på GreenCargo. Vår utbildningsledare var fd. GC-anställd och undervisade där så hela utbildningen byggde på godstrafiken. Hade jag fortsatt så hade jag velat köra persontrafik men det fokuserar dom mer på i Hallsberg har jag förstått.

TS: Har du en SÄO, annars har jag en du kan få - den ger mig ångest när jag ser den!

• Minne

Jag har ingen SÄO.. eftersom jag inte har börjat ännu ...Fundersam

danitra skrev 2007-10-29 18:00:44 följande:
    Det var jag som nämnde det med trångsynta förare och visst var det på GreenCargo. Vår utbildningsledare var fd. GC-anställd och undervisade där så hela utbildningen byggde på godstrafiken. Hade jag fortsatt så hade jag velat köra persontrafik men det fokuserar dom mer på i Hallsberg har jag förstått. TS: Har du en SÄO, annars har jag en du kan få - den ger mig ångest när jag ser den!
    men tar ju gärna mot den om jag kommer in!
  • Minne

Det sket sig!Gråter 
    Jag var för långsam på formerna...men låg precis på gränsen, så hon sa att det var upp till SJ att bestämma om de cille ha mig i alla fall...Jag var förresten enda tjejen...

• Minne