Inlägg från: Little Ms Chatterbox |Visa alla inlägg
  • Little Ms Chatterbox

Krabbelurer

Åååååh...! Det. Är. Så. Gott!!!!! Räcka ut tungan  Ska nog göra det snart, har tänkt på Krabbelurer i nån dag nu.

//Nu ännu bättre! -Uppdaterad med tvillingar!
  • Little Ms Chatterbox
    Rosana skrev 2007-10-29 15:54:42 följande:
    Oh va' gott det verkar! Har aldrig gjort men ska helt klart testa nu lite senare i veckan, när vi är lediga. Ska man ha något til dem, eller äta dem "naturella"??
    Vi brukar ha hallonsylt eller när de är varma så vänder man dom i strösocker.
    Har haft dom som mellis ibland, bra att ha med när man åker långt eller innan man ska storhandla. men då blir det utan socker.
  • Little Ms Chatterbox

Jag frågade sambon om man fick äta krabbelurer till kvällsmat men han sa att det fick man INTE då! Bara om man bytte ut ett lördagsgodis och inte vände i socker. Men sen frågade han om vi inte behövde något från affären och sen la han till har du bestämt dig om vi ska ha krabbelurer eller...?
    -Tror vi har allt hemma så du behöver inte handla något.

Vi ska ha krabbelurer till kvällsmat, Vi ska ha krabbelurer till kvällsmat. *sjunger och dansar segerdansen*

• Little Ms Chatterbox

Har hittat mitt recept och det är lite som skiljer. I mitt ska det bara vara 1 ägg och sen ska det vara nymalen kardemumma i också.

Svar på tråden Krabbelurer