Inlägg från: Ex ungue leonem |Visa alla inlägg
  • Ex ungue leonem

chihuahua valp

Många borde nog vara lite bättre påläsat innan de skaffar en hund. Det är inte bara att köpa för de är gulliga.Sätter in en länk där du kan läsa
    http://www.minchihuahua.net/index.asp

Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Ex ungue leonem
    Charlotte87 skrev 2007-10-29 17:15:12 följande:
    jaasså det sæger du. bættre pålæsta . jag har hund sen innan men kan intye tænka mig att det ær samma.
    Du skall väl vara påläst om den rasen du skall köpa? Det är ej fel av mig att påpeka det.
  • Ex ungue leonem

Mycket bra skrivet.

Ch Belair skrev 2007-10-29 17:19:40 följande:
    Jag håller med PoodleMy, man borde vara lite mer påläst om just den rasen man tänkt skaffa och inte panikläsa information dagen innan. Så nu har jag lekt moraltant för idag.
  • Ex ungue leonem

Tack

Miss Skellington skrev 2007-10-29 17:22:36 följande:
    Håller också med PoodleMy. Hur kan man hitta rasen som passar en bäst, om man inte läser på? Vad fick dig att välja just Chihuahua?
  • Ex ungue leonem

TS:En kommentar?

• Ex ungue leonem
    annie29 skrev 2007-10-29 17:34:24 följande:
    Har inte själv hund,men är det så att man ej behöver motionera dessa små hundar,utan bara rasta dem? Trodde alla hundar måde bra av att vara ute så mycke som möjligt och röra på sig,men det kanske inte är så när dem är så små? PS;Har inte tänkt att skaffa hund,men älskar djur och är nyfiken
    Nu var det frågan om en liten valp.Läs TS igen dets tår i rubriken.Och valpar av vilken sort den än vara må,så skall de inte ut och långpromeneras med för att visas upp.Så länge de är små.Rastas på tomten räcker.Tex
  • Ex ungue leonem

Som du frågar själv så får du svar.Du kommer med otrevliga inlägg som du själv blundar för.Då får du räkna med samma typ av svar.men jag tycker INGEN HÄR har varit elak el spydig mot dig TS.Du verkar väldigt okunnig när det gäller detta med köp av chihuaua.

Charlotte87 skrev 2007-10-29 18:03:03 följande:
    men alltså . varfør skriva øver huvud taget om man inte har ett bra svar? detta blir ju bara helt absurt løjligt.
  • Ex ungue leonem

Tösen harbara fått råd bestående av sunt förnuft som man bör ha reda på innan man skaffar en hund av ena el andra rasen.
    TS säger sig ha hun redan men det ursäktar INTE att man DAGEN INNAN hunköp inte ens vet hur den rasen (nu är det en chuhuaua) skall skötas.

buffybus skrev 2007-10-29 18:53:48 följande:
    men herregud...ge upp... hon vill ha tips o råd... inget kränkande eller idiot förklarande.. 
Svar på tråden chihuahua valp