• Charlotte87

chihuahua valp

vad æter dom? sover dom mycket?
    ute & går mkt?

ni som har kab væl berætta.. ska køpa en imorrn

• Svar på tråden chihuahua valp
  • Älin

dem är väl som andra valpar.. Äter mer i början (kan inte tänka mig att dem äter så mkt pga deras storlek, men dem växer ju), sover mycket, ska inte motioneras.. Alltså inte gå ut o gå, endast rastas.

Hoppas det var till någon hjälp

• Älin

dem är väl som andra valpar.. Äter mer i början (kan inte tänka mig att dem äter så mkt pga deras storlek, men dem växer ju), sover mycket, ska inte motioneras.. Alltså inte gå ut o gå, endast rastas.

Hoppas det var till någon hjälp

• Ex ungue leonem

Många borde nog vara lite bättre påläsat innan de skaffar en hund. Det är inte bara att köpa för de är gulliga.Sätter in en länk där du kan läsa
    http://www.minchihuahua.net/index.asp

Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Charlotte87

jaasså det sæger du. bættre pålæsta . jag har hund sen innan men kan intye tænka mig att det ær samma.

• Ex ungue leonem
    Charlotte87 skrev 2007-10-29 17:15:12 följande:
    jaasså det sæger du. bættre pålæsta . jag har hund sen innan men kan intye tænka mig att det ær samma.
    Du skall väl vara påläst om den rasen du skall köpa? Det är ej fel av mig att påpeka det.
  • Ch Belair

Jag håller med PoodleMy, man borde vara lite mer påläst om just den rasen man tänkt skaffa och inte panikläsa information dagen innan.

Så nu har jag lekt moraltant för idag.

• Ex ungue leonem

Mycket bra skrivet.

Ch Belair skrev 2007-10-29 17:19:40 följande:
    Jag håller med PoodleMy, man borde vara lite mer påläst om just den rasen man tänkt skaffa och inte panikläsa information dagen innan. Så nu har jag lekt moraltant för idag.
  • Miss Skellington

Håller också med PoodleMy. Hur kan man hitta rasen som passar en bäst, om man inte läser på? Vad fick dig att välja just Chihuahua?

• Ex ungue leonem

Tack

Miss Skellington skrev 2007-10-29 17:22:36 följande:
    Håller också med PoodleMy. Hur kan man hitta rasen som passar en bäst, om man inte läser på? Vad fick dig att välja just Chihuahua?
  • Ex ungue leonem

TS:En kommentar?

Svar på tråden chihuahua valp