• Sandra678

3 månader kvar!

Idag e de tre månader kvar tills bebis e beräknad!!! Längtan e så enorm att de inte går att beskriva!! Vill bara att tiden ska skynda på lite nu! Nån mer..?

• Svar på tråden 3 månader kvar!
  • Annamaja

hej jag har ca 2,5 månad kvar... å jag längtar. Känns som att det inte är så länge kvar nu.

• Fia84

Har också 3 månader kvar ungefär....Bf 24 januari...

• Malta2006

Har 3 månader och några dagar kvar (bf 5/2-08). Längtar massor! Samtidigt som jag upplever denhär perioden som bäst hittills i graviditeten och njuter av att vara gravid så skulle jag göra allt för att få tiden att gå snabbare för att få hålla vår bebb i famnen! 9 månader är en evighet när man längtar så. Försöker tänka att 2/3 är gjorda och att det bara är slutspurten kvar - men lyckas ändå inte känna att det är snart nog. Vill ha barn NU!
    Hur mår ni andra med ca 3 månader kvar?

• Liten Stjärna

hej hej.. jag har bf 30 jan :)

• cherokee

jag kan oxå haka på tråden;=) bf 31 januari, men ska få kejsarsnitt, som jag ska få tid till på tisdag, de brukar lägga 1 vecka innan bf.

• Anna Banana

Ca 2,5 mån kvar BF 25 januari;)

• Liselottang

Jag tycker att det gick jättefort från och med v. 26 till och med nu (v.40)!! Trots att jag längtat ihjäl mig så gick tiden rätt fort, tom när jag slutade jobba!
    Har bf om två dagar, och nu börjar det gå rätt långsamt...

Svar på tråden 3 månader kvar!