3 månader kvar!
Idag e de tre månader kvar tills bebis e beräknad!!! Längtan e så enorm att de inte går att beskriva!! Vill bara att tiden ska skynda på lite nu!
Nån mer..?
Idag e de tre månader kvar tills bebis e beräknad!!! Längtan e så enorm att de inte går att beskriva!! Vill bara att tiden ska skynda på lite nu!
Nån mer..?
Har också 3 månader kvar! BF 080201
Längtar massor efter vår lilla flicka!
Men tiden går nog fort nu när det snart är jul
Jo längtar vet man ju verkligen va d innebär nu... men ja tror tiden kommer gå fortare än man anar... man har ju "som tur" är en hel del annat att stå i och vipps så är de bara en 3-4 veckor kvar...
Här är en till som har cirka 3 månader kvar, BF 6 feb.
Sitter hemma och är sjukskriven, tiden går så otroligt sakta och jag längtar tills den lilla skrutten är i min famn. Nån som har förslag på vad man kan fördriva tiden med?
/Paulina
Hej hej! Jag har BF 24 januari! Det blir vårt andra barn och jag längtar tills det är klart!!!
Yo!
Bf 080205, är det sagt...
Oxo livrädd. egentligen inte, men när jag börjar tänka "för mycket" ångrar jag mej nästan. Jag som e en snorunge, hur faan skall jag klara av att vara mamma till ngn?! haha!
Känns som det är en liten apkompis jag skall föda, inte en dotter. En dotter??!! FAN SKIT SKUMT JU! det är ju MIN mamma som är mamman. och har en dotter, Inte JAG! hahaha.
Jag kommer vara nyfyllda 27 när ungen kommer ut, men känner mej som 5 i nuläget
Mår dock toppen. Är mitt i en flytt så det är massor som skall göras! Väggar skall målas, gardiner sys upp osv! HURRA! Jag läser till dekoratör/inredare samtidigt nu, så då får jag utöva mina färdigheter hahaha!
Har inga problem med kroppen nu (har haft en sväng med gallproblem och häckat på sjukhus, men nu ere bra). Har bara ökat 2 kg i vikt, kan ha alla mina vanliga kläder, lite trött i ryggen kanske på kvällen, men de är lugnt!
Hej!!
Hänger oxå på här.
Har BF 3 februari, mår ganks ahyfsat, men har foglossning så det är jobbigt att gå mm.
Halsbränna lider man av på kvällarna oxå :(
Tycker det är helt otroligt spännande att det är en liten människa därinne.
Hoppas ni och era magar mår bra :)
Kramizar
Här är en till med tre månader kvar. BF 070205
Mår bra, försöker röra på mig medan det fotfarande går bra. Cyklar ofta och dansar bugg en gång i veckan.
BF 20080127
någon som känner mindre sparkar nu?
Jag tycker min bebis rör sig för jämnan..=)
Här är en till som har tre mån kvar
Bf 6/2. Längtar så nu. Har svår foglossning och är sjukskriven. Går på akupunkturbeh 2 gånger i v hos sjukgymnasten, ska även börja på vattengympa (hos min sjukgymn) på tis
Ska bli så skönt att röra mig lite i vatten. Kan troligen inte träna, men röra mig, och utan kryckor...... I övrigt mår jag jätte bra.
Hoppas ni har det bra med magarna
Här är en till som har 3 månader kvar. BF 080204. känns som tiden går såå sakta. vill att det skall gå fortare. är det någon som bor i närheten av gbg?
Jag bor i Älvängen, ligger ca 4 mil norr om Göteborg. Har bf 26 jan. Längtar så dit.
91 dagar kvar! Bf 080205 har vi. Har rätt så mycket foglossningar, men jag kämpar på, försöker hålla mej arbetandes ett tag till, blir ju så länge tat gå hemma sen tänker jag, och dessutom vill jag ha pengarna.